زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرعت دیوانه وار پژو چهار کشته و زخمی بر جا گذاشت

سرعت جنون‌آمیز یک دستگاه خودرو سواری پژو، چهارشنبه شب در بلوار مدرس یزد، زن و مردی را کشت و ۲ کودک خردسال آنها را روانه بیمارستان کرد.
14 اسفند 1399
شناسه : 73270
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73270
671+
بالا
سرعت جنون‌آمیز یک دستگاه خودرو سواری پژو، چهارشنبه شب در بلوار مدرس یزد، زن و مردی را کشت و ۲ کودک خردسال آنها را روانه بیمارستان کرد.

حادثه 24 - سرعت جنون‌آمیز یک دستگاه خودرو سواری پژو، چهارشنبه شب در بلوار مدرس یزد، زن و مردی را کشت و ۲ کودک خردسال آنها را روانه بیمارستان کرد.

رییس پلیس راهور استان یزد روز پنجشنبه گفت: این خانواده چهار نفره پس از عبور از یک لاین این بلوار، قصد عبور از لاین دیگر را داشتند که پژو سواری با سرعت سرسام آور با آنها برخورد می کند.

سرهنگ مهدی زارع افزود: این خودرو پس از برخورد با اعضای این خانواده، آنها را به لاین دیگر پرتاب می کند که از آن سمت نیز خودروهای عبوری با این خانواده برخورد می کنند.

وی سرعت بسیار بالا و عدم توانایی راننده پژو در کنترل خودرو را علت این حادثه ناگوار اعلام کرد و گفت: راننده این خودرو پس از جا گذاشتن خودرو خود از محل حادثه متواری می شود که تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

زارع یکی دیگر از دلایل دخیل در بروز این حادثه را نبود دوربین مکانیزه کنترل سرعت اعلام کرد و افزود: متاسفانه به حداقل رساندن روشنایی خیابان بعلت شیوع کرونا دلیل دیگر بروز این حادثه تلخ بوده است.

 وی با اشاره به اینکه برخی از مسوولان شهر با نصب این دوربین‌ها مخالف هستند تاکید کرد: نبود دوربینهای مورد اشاره موجب به خطر افتادن جان راکبان و عابران میشود و این موضوع بخصوص در ایام نزدیک به سال نو که تردد در سطح شهر زیادتر میشود نمود بیشتری دارد.

ارسال نظر