زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف پیازهایی با بوی تریاک

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف مقادیر قابل توجهی تریاک به وزن بیش از 38کیلوگرم از داخل بار صیفی جات و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.
13 اسفند 1399
شناسه : 73251
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/73251
322+
بالا
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف مقادیر قابل توجهی تریاک به وزن بیش از 38کیلوگرم از داخل بار صیفی جات و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

 حادثه 24 - جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف مقادیر قابل توجهی تریاک به وزن بیش از 38کیلوگرم از داخل بار صیفی جات و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: به دنبال دریافت اخبار موثق مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر تریاک در پوشش بار صیفی جات، موضوع پیگیری و احراز خبر به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: به محض دریافت خبر بررسی های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد متهم که احسان نام دارد با استفاده ازیکدستگاه کامیون مقادیر قابل توجهی تریاک را در پوشش بار پیاز بارگیری و پس از مخفی و جاساز کردن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران کرده است.

باباپور افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد، در ادامه یک گروه از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی های لازم اقدام به رصد و پایش کامیون ها و محل های تردد احتمالی آن کردند.

وی افزود: پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف میدان میوه و تره بار مرکزی شهر تهران سرانجام کامیون مذکور در یکی از غرفه ها مشاهده و بلافاصله توقیف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

باباپور تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان کامیون مورد بازرسی پلیس قرار گرفت و طی آن 38 کیلو تریاک که در لابلای بار پیاز جاساز شده بود، کشف شد.

باباپور خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جرائم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

ارسال نظر