زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف محموله ای از انواع مواد محترقه در ابهر

فرمانده انتظامی ابهر از کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
06 اسفند 1399
شناسه : 72965
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72965
402+
بالا
فرمانده انتظامی ابهر از کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی ابهر از کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی‌خانی اظهار کرد: در تداوم اجرای تشدید مبارزه با قاچاق مواد محترقه و پیشگیری از آسیب‌های این مواد و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام بررسی‌های لازم از نگه‌داری مواد محترقه خارجی غیرمجاز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضایی در این رابطه، عنوان کرد: با تشکیل اکیپ عملیاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده حدود ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و چهارشنبه‌سوری، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با ارائه آگاهی‌های لازم در حوزه خطرات مواد محترقه، مراقب فرزندان خود در این روزها باشند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر