زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوت فرانک داودی، دومین پرستار باردار بر اثر کرونا

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت:فرانک داودی یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج بود که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.
05 اسفند 1399
شناسه : 72925
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72925
485+
بالا
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت:فرانک داودی یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج بود که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

حادثه 24 - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت:فرانک داودی یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج بود که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

علیرضا سلیمانی اظهار کرد: فرانک داودی یکی از پرستاران وظیفه‌شناس بیمارستان شهید مدنی کرج که در بخش جراحی مشغول خدمت بودند بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: وی باردار و حدوداً ۴۰ ساله بودند و به علت وخامت حالشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند و به صلاحدید پزشکان مورد عمل جراحی سزارین قرار گرفتند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز تصریح کرد: اگر عمل سزارین انجام نمی‌شد ممکن بود جان کودک ۷ ماهه وی به خطر بیفتد و این پرستار خدوم به علت شدت درگیری ریه با بیماری کرونا فوت کردند.

وی با بیان اینکه فرانک داودی دومین پرستار شهدای سلامت استان البرز هستند، خاطر نشان کرد: هفته گذشته مهشید گودرز یکی دیگر از پرستاران باردار بیمارستان لقمان تهران که در شهر کرج سکونت داشتند، در بیمارستان امام علی (ع) کرج به شهادت رسیدند.

سلیمانی ادامه داد: فرانک داودی در بخش کرونا فعالیت نداشت چرا که گروهای حساس از کادر درمان اجازه فعالیت در این بخش را ندارند.

وی متذکر شد: تاکنون هشت نفر از مدافعان سلامت استان البرز بر اثر ابتلاء به کرونا به شهادت رسیدند.

ارسال نظر