زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی در کارگاه مبلمان سازی / نجات 2 گارگر از مرگ حتمی

بامدادی در کارگاه مبل سازی در شمال شرق تهران، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
04 اسفند 1399
شناسه : 72914
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72914
507+
بالا
بامدادی در کارگاه مبل سازی در شمال شرق تهران، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

حادثه 24 -  بامدادی در کارگاه مبل سازی در شمال شرق تهران، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

با تماس کارگران یک کارگاه مبل سازی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 56 و 57 را ساعت 05:45 دقیقه بامداد امروز راهی محل حادثه به بزرگراه بابایی، مسیر غرب به شرق، مسیر کندرو بعد از شهرک شهید بهشتی کرد.

امین شادجو فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک کارگاه با کاربری تولیدات مصنوعات چوبی و رنگ کاری مبل، شعله ور شده و در حال سرایت به قسمت های دیگر کارگاه بود.

وی ادامه داد: با توجه به تماس های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در داخل این کارگاه، آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و به جستجوی محبوسین احتمالی افراد در آتش سوزی پرداختند و دو کارگر را که در دود گرفتار شده بودند به محیط امن انتقال دادند و به سرعت از محل آتش سوزی خارج کردند.

 وی افزود: با توجه به این که کارگاه مملو از چوب، تخته و کلاف مبلمان بود، نیروهای عملیات همزمان با جستجو پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از چندین مسیر خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را مهار و خاموش کردند

گفتنی است: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی به جای ماند و کارشناسان آتش نشانی پس از بررسی، علت بروز این آتش سوزی را اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر