زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط تیبا به دره در بوستان جنگلی لتمال کن + عکس

بی احتیاطی راننده خودرو سواری، سقوط این وسیله نقلیه را به اعماق دره ای در بوستان جنگلی لتمال کن رقم زد.
02 اسفند 1399
شناسه : 72815
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72815
763+
بالا
بی احتیاطی راننده خودرو سواری، سقوط این وسیله نقلیه را به اعماق دره ای در بوستان جنگلی لتمال کن رقم زد.

 حادثه 24 - بی احتیاطی راننده خودرو سواری، سقوط این وسیله نقلیه را به اعماق دره ای در بوستان جنگلی لتمال کن رقم زد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 16:50 روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 100 و گروه نجات 8 را به بزرگراه شهید خرازی به سمت غرب بوستان جنگلی لتمال کن اعزام کرد.

به گفته مجید سالاروند فرمانده آتش نشانان اعزامی: بی احتیاطی یک راننده در پارک نامناسب خودرو سواری تیبا و رعایت نکردن اصول ایمنی باعث سقوط خودرو سواری به داخل دره به عمق تقریبی 70 متر شده بود.

وی ادامه داد: در بررسی ها معلوم شد هنگام سقوط خودرو سواری، راننده که بانویی 30 ساله بود درون خودرو حضور داشته و پس از برخورد با درخت، خودرو متوقف و راننده به شدت از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و رفع نشت بنزین خودرو و ایمن سازی کامل محل حادثه راننده خودرو سواری را که داخل کابین خودرو گرفتار شده بود با تجهیزات ویژه نجات از خودرو خارج کرده و پس از فیکس کردن در بسکت نجات از دره به جاده اصلی منتقل و سپس به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

سالاروند در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال نظر