زمان مطالعه: 2 دقیقه

پزشک قلابی با یک میلیارد ریال اخاذی در آباده دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پزشک قلابی که با ادعای ترک اعتیاد و درمان معتادان از آنها یک میلیارد ریال اخاذی کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.
01 اسفند 1399
شناسه : 72759
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72759
359+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پزشک قلابی که با ادعای ترک اعتیاد و درمان معتادان از آنها یک میلیارد ریال اخاذی کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پزشک قلابی که با ادعای ترک اعتیاد و درمان معتادان از آنها یک میلیارد ریال اخاذی کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد. 

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی، جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آباده، پس از مطلع شدن از اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک و بدون داشتن هیچگونه تخصص و یا مجوزی در این شهرستان، اعتماد معتادان را جلب کرده و با اخاذی و دریافت مبالغ زیاد، به ظاهر اقدام به درمان آنان می‌کند، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به تهدید جدی علیه بهداشت شهروندان، معتادان و همچنین دخالت متهم در امور پزشکی، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری این پزشک قلابی شدند.

مسعودی بیان کرد: این متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی یک میلیارد ریال از ۱۵ نفر از معتادان این شهرستان اقرار کرد و در بازرسی از مخفیگاه او، یک هزار و ۵۰۰ بسته انواع قرص‌های روان گردان، کدیین و مرفین، ۲ دستگاه فشار خون، انواع تجهیزات حجامت، تزریقات، سوزن و نخ‌های مخصوص جراحی کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

حجامت، یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی در طب سنتی ایران است که در آن با روش‌هایی خاص و از مواضع مشخص و شناخته شده در بدن خونگیری انجام می‌شود.

به گفته وی، بر اساس نظر کارشناسان، ارزش داروهای کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظر