زمان مطالعه: 2 دقیقه

واکنش نیلوفر اردلان به ازدواج مهدی توتونچی / پست اینستاگرامی مجری صدا وسیما و مبینا نصیری

مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و همسر سابق نیلوفر اردلان، با مبینا نصیری مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرده است. نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان با پستی اینستاگرامی نوشت: من فقط خاطرات خوب را نگاه می دارم
01 اسفند 1399
شناسه : 72753
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72753
16826+
بالا
مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و همسر سابق نیلوفر اردلان، با مبینا نصیری مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرده است. نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان با پستی اینستاگرامی نوشت: من فقط خاطرات خوب را نگاه می دارم

حادثه 24 - مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و همسر سابق نیلوفر اردلان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان بعد از اولین ازدواجش که ناموفق بود حالا با مبینا نصیری مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرده است.

مهدی توتونچی سرمربی امیدهای سایپا و مجری صدا و سیما  و همسرش مبینا نصیری با انتشار عکس و تصاویر مشترک ازدواج شان را اینطور رسانه ای کرده اند:

«قلب من و تو را

پیوند جاودانه ى مهرى ست در نهان

پیوند جاودانه ما ناگسسته باد

تا آخرین دم از نفس واپسین من

این عهد

بسته باد...💜💜»

واکنش نیلوفر اردلان به ازدواج مجدد همسرش

نیلوفر اردلان با انتشار پستی در اینستاگرام خود و یادآوری بازی های تیم ملی در یک ویدئو، نوشت:

هم گویی

من فقط خاطرات خوب را نگه می دارم

رمز موفقیت همینه!

 

مهدی توتونچی که سال 86 با نیلوفر اردلان بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ازدواج ناموفقی داشت که ثمره این زندگی تنها یک فرزند پسر بنام رادان می باشد

 جنجال ضبط پاسپورت نیلوفر اردلان و ممنوع الخروجی

 در سال 94 بود که خبر مخالفت آقای توتونچی با اعزام همسرش به مسابقات قهرمانی آسیا 2015 موجب تعجب اهالی ورزشی و مردم شد

در نهایت تیم ملی زنان با نداشتن کاپیتان خود توانست قهرمان شود، با این حال خانم اردلان با اجازه دادستانی توانست در مسابقات جام جهانی گواتمالا مجوز خروج از کشور بگیرد

 علت مخالفت با اعزام همسر

آقای مجری درباره این اتفاق اینطور توضیح می دهد : قسمت همسر من این بود که در مسابقات قهرمانی آسیا غایب باشد و تیم بدون او قهرمان شود

من در جایگاهی نیستم که بخواهم مخالف منافع ملی باشم اما روی زندگی شخصی ام و حفظ آرامش آن اصرار زیادی دارم

 و در نهایت طلاق

نیلوفر اردلان: من نه دنبال جدایی آقای توتونچی هستم و نه دنبال برنده و بازنده ماجرا ، اما من به کارم عشق می ورزم و اگر ایشان بخواهند مانع بشوند، من جلوی این راه می ایستم

خانم اردلان می گوید 5 سکه بهار آزادی مهریه اش را نیز بخشیده است.

بیوگرافی نیلوفر اردلان زاده

نیلوفر اردلان زاده ۸ خرداد ۱۳۶۴ بازیکن فوتبال و بازیکن فوتسال است که تجربه بازی و کاپیتانی در تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم ملی فوتسال زنان ایران را دارد؛ وی فرزند اسماعیل اردلان دروازبان سابق تیم فوتبال اکباتان است؛ او متولد و ساکن تهران بوده و یک خواهر دارد.

 نیلوفر در عرصه باشگاهی نیز برای تیم راه آهن تهران در رشته فوتبال و تیم‌های تجارت‌خانه بندرعباس، پرسپولیس تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان رفته است.

اردلان همچنین فرصت لژیونر شدن را هم در سال ۱۳۸۸ داشت و با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون تومانی باشگاه ابوظبی امارات با حقوق ماهانه ۵ هزار دلار مواجه شد اما به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست این پیشنهاد را بپذیرد و فرصت لژیونر شدن را از دست داد.

اردلان در طول دوران بازی خود در لیگ فوتسال زنان ایران توانست پنج دوره عنوان قهرمانی را کسب کند تا سال‌ها رکوردی ویژه را برای خود به دست آورد.

پس از آن‌که نیلوفر اردلان به دلیل مخالفت همسرش نتوانست تیم ملی فوتسال زنان ایران در راه مسابقات جام ملت های آسیا  ۲۰۱۵ مالزی همراهی کند، به دنبال خداحافظی از میدان‌ها و ورود به عرصه مربیگری بود؛ در آن مقطع زمانی، ورود دستگاه‌های مختلف و حمایت از اردلان و رفع مشکل او برای سفر به جام جهانی کوچک گواتمالا در سال ۲۰۱۷، سبب شد تا موقتاً از تصمیم خداحافظی خود منصرف شود اما سرانجام در اواخر سال ۱۳۹۶ او تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال و فوتسال گرفت و فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز کرد.

فیلم عرق سرد درباره نیلوفر اردلان

سال ۱۳۹۶ فیلم سینمایی عرق سرد  به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی براساس داستان و اتفاقاتی که برای نیلوفر اردلان رخ داده بود، ساخته شد و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز اکران شد. در این فیلم باران کوثری که در نقشی مشابه نیلوفر اردلان بازی می‌کرد، توانست دیپلم افتخار برترین بازیگر زن جشنواره را از آن خود کند.

ماجرای مشابه سمیرا زرگری

پس از اتفاقی که برای نیلوفر اردلان در راه سفر به جام ملت‌های آسیا مالزی افتاد، در اواخر سال ۱۳۹۹ سمیرا زرگری سرمربی تیم اسکی آلپاین ایران در راه خروج همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا متوجه شد که از سوی همسرش ممنوع‌الخروج شده و نمی‌تواند از ایران خارج شود.

مسئله‌ای که باعث شد تا پس از ۶ سال مجدداً موضوع ممنوع‌الخروجی نیلوفر اردلان در رسانه‌ها مطرح شده و در مطبوعات نیز مورد بررسی دوباره قرار گیرد.

ارسال نظر