زمان مطالعه: 3 دقیقه

مردان خشن صحنه جنایت را در سبزوار بازسازی کردند

اوباش سابقه‌دار سبزوار که در جریان درگیری مسلحانه 2نفر را به قتل رسانده و 5نفر را مجروح کرده بودند، در حضور بازپرس جنایی صحنه جنایت را بازسازی و جزئیات بیشتری از آنچه رخ داده را بازگو کردند.
30 بهمن 1399
شناسه : 72716
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72716
1821+
بالا
اوباش سابقه‌دار سبزوار که در جریان درگیری مسلحانه 2نفر را به قتل رسانده و 5نفر را مجروح کرده بودند، در حضور بازپرس جنایی صحنه جنایت را بازسازی و جزئیات بیشتری از آنچه رخ داده را بازگو کردند.

حادثه 24 - اوباش سابقه‌دار سبزوار که در جریان درگیری مسلحانه 2نفر را به قتل رسانده و 5نفر را مجروح کرده بودند، در حضور بازپرس جنایی صحنه جنایت را بازسازی و جزئیات بیشتری از آنچه رخ داده را بازگو کردند. این درگیری عصر جمعه 26دی‌ماه امسال در اطراف شهر سبزوار اتفاق افتاد. 2گروه از اوباش منطقه از مدت‌ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و مدام کری‌خوانی می‌کردند. چند روز قبل هم یکی از آنها که مدتی زندانی بود توانسته بود با گرفتن مرخصی آزاد شود. روز حادثه اعضای این 2گروه برای رویارویی با یکدیگر در حاشیه شهر قرار گذاشته بودند. آنها می‌خواستند تکلیف اختلافات‌شان را روشن و کار را یکسره کنند. عصر آن روز درحالی‌که طرفین مسلح به سلاح شکاری و انواع سلاح سرد بودند در محل قرار حاضر شدند. هنوز چنددقیقه‌ای از حضور آنها نگذشته بود که ناگهان درگیری با شلیک‌های پی‌درپی شروع شد. در یک چشم بهم زدن آنجا به میدان جنگ تبدیل شد و بعد از دقایقی درگیری و زدوخورد، چندین نفر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند. چون این افراد در درگیری مسلحانه مجروح شده بودند و از سویی وضعیت وخیمی داشتند با خودروی شخصی به بیمارستان امداد شهیدبهشتی سبزوار منتقل شدند.

شدت جراحات مجروحان به‌حدی بود که یکی از آنها که همان زندانی بود که چند روز قبل با مرخصی آزاد شده بود، همان شب جانش را از دست داد و جوان دیگری نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد اما یک روز بعد او هم جان باخت. علاوه‌بر این 2نفر، 5نفر دیگر نیز مجروح شده بودند که در بیمارستان مداوا شدند. این درگیری خونین بازتاب وسیعی در سبزوار داشت و کارآگاهان پلیس از همان روز تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت را آغاز کردند و توانستند همه افراد دخیل در درگیری را دستگیر کنند. متهمان در جریان بازجویی‌ها انگیزه‌شان از این درگیری خونین را اختلاف و کری‌خوانی بین اعضای 2گروه اعلام کردند. در این شرایط بود که با گذشت حدود یک‌ماه از این اتفاق متهمان به محل حادثه منتقل شدند تا در برابر مقام قضایی و کارآگاهان پلیس صحنه جنایت را بازسازی کنند. آنها یک‌به‌یک هر آنچه اتفاق افتاده بود را توضیح دادند و با ثبت جزئیات جنایت قرار است به‌زودی پرونده تکمیل و به دادگاه فرستاده شود.

ارسال نظر