زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان کار سارقان موبایل قاپ در تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری ۲تن از اعضای باند ۳ نفره موبایل قاپی خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق ومالخر دستگیر شده است.
29 بهمن 1399
شناسه : 72688
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72688
265+
بالا
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری ۲تن از اعضای باند ۳ نفره موبایل قاپی خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق ومالخر دستگیر شده است.

حادثه 24 - رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری ۲تن از اعضای باند ۳ نفره موبایل قاپی خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق ومالخر دستگیر شده است.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی بیان داشت : چهاردهم آبان ماه پرونده ای با موضوع موبایل قاپی در کلانتری ۱۰۱ تجریش به شکایت خانمی ۳۰ ساله تشکیل و به دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، ساعت ۳ بعدازظهر سیزدهم آبان ماه در پارک با گوشی همراهم در حال مکالمه بودم که ۲موتورسوار با یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش تلفن همراهم را قاپیده و متواری شدند .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند یکی از سارقان به نام شهروز را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : شهروز درتحقیقات بعمل آمده ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت، سرقت را با همدستی یکی از دوستانش به نام کامران انجام داده و گوشی را به مبلغ ۲۶ میلیون ریال فروخته است

سرهنگ شریفی افزود : پس از شناسایی خریدار ، او نیز دستگیر و تلفن همراه مسروقه به مال باخته مسترد شد و پرونده برای تعیین و تکلیف قضائی به دادسرای ناحیه یک ارسال شد.

وی اضافه کرد: موبایل قاپ با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش  برای دستگیری کامران ادامه دارد.

ارسال نظر