زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط مرگبار سارق بدشانس هنگام فرار

سارق بدشانس که هنگام سرقت با زن صاحبخانه مواجه شده بود، تصمیم گرفت از راه بالکن فرار کند اما سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.
29 بهمن 1399
شناسه : 72670
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72670
648+
بالا
سارق بدشانس که هنگام سرقت با زن صاحبخانه مواجه شده بود، تصمیم گرفت از راه بالکن فرار کند اما سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

حادثه 24 - سارق بدشانس که هنگام سرقت با زن صاحبخانه مواجه شده بود، تصمیم گرفت از راه بالکن فرار کند اما سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.
در روزهای اخیر فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن سقوط سارقی هنگام سرقت را نشان می‌دهد. آنطور که در این فیلم نشان داده می‌شود   بعد از تلاش سارق برای فرار افراد زیادی در محل جمع شده بودند تا اینکه او بعد از چند لحظه سقوط کرد. اما پشت پرده این فیلم چه بود؟
ساعت 7:57 صبح یکشنبه به مأموران کلانتری117 جوادیه خبر رسید که سارقی هنگام سرقت از خانه زنی تصمیم به فرار گرفته و از بالکن سقوط کرده است. دقایقی قبل‌ اهالی محله صدای فریاد زنی را شنیده بودند که می‌گفت دزد به خانه‌اش رفته و درخواست کمک داشت.   تعدادی از ساکنان محله برای کمک به او وارد خانه‌اش شدند اما چند لحظه بعد سارق سقوط کرد.
به‌دنبال این حادثه مأموران کلانتری با حضور در محل تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند. زن صاحبخانه درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: ساعتی قبل برای خرید از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم دیدم وسایل خانه به هم ریخته است. نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده تا اینکه ناگهان  دزدی را در خانه دیدم. او که از دیدن من غافلگیر شده بود به طرف بالکن فرار کرد. من هم دنبالش رفتم. او می‌خواست فرار کند و از بالکن آویزان شد اما چند لحظه بعد سقوط کرد.
به‌دنبال این حادثه سارق بدشانس که به‌شدت مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحاتش به حدی بود که یک روز بعد روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد. با مرگ این مرد پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. تحقیقات بازپرس جنایی برای روشن شدن جزئیات این حادثه آغاز شده است.
 

ارسال نظر