زمان مطالعه: 5 دقیقه

راز زن جوان در قبرستان برملا شد / دفن عروسک به‌جای نوزادان دوقلو

زن روسی که می‌دانست شوهرش عاشق بچه‌دار شدن است، از ترس از دست دادن او نقش زن بارداری را بازی کرد که فرزندان دوقلویش پس از به‌دنیا آمدن فوت شده‌اند اما عروسک‌هایی که او به جای فرزندانش به قبرستان برده بود، رازش را فاش کرد.
28 بهمن 1399
شناسه : 72620
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72620
1067+
بالا
زن روسی که می‌دانست شوهرش عاشق بچه‌دار شدن است، از ترس از دست دادن او نقش زن بارداری را بازی کرد که فرزندان دوقلویش پس از به‌دنیا آمدن فوت شده‌اند اما عروسک‌هایی که او به جای فرزندانش به قبرستان برده بود، رازش را فاش کرد.

حادثه 24 - زن روسی که می‌دانست شوهرش عاشق بچه‌دار شدن است، از ترس از دست دادن او نقش زن بارداری را بازی کرد که فرزندان دوقلویش پس از به‌دنیا آمدن فوت شده‌اند اما عروسک‌هایی که او به جای فرزندانش به قبرستان برده بود، رازش را فاش کرد.

به نقل از رسانه‌های روسیه، چند روز پیش مردی با انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی روسیه مدعی شد که مسئولان بیمارستانی در استاوروپول فرزندان دوقلویش را ربوده و به‌جای آن 2عروسک به آنها داده‌ و مدعی شده‌اند که فرزندان او پس از تولد مرده‌اند.

این مرد می‌گفت: مسئولان بیمارستان فرزندانم را در حالی تحویلمان دادند که داخل کفن بودند و به ما تأکید کرده بودند که به‌دلیل شیوع کرونا، بازکردن کفن ممنوع است و ما باید آنها را با کفن دفن کنیم. من و همسرم هم به قبرستان رفتیم اما هنگام دفن، یکی از همراهان ما گفت که باید کفن‌ها را باز و صورت فرزندانمان را ببینیم و این رسمی است که حتما باید قبل از دفن آنها انجام شود. برای همین کفن‌ها را باز کردم و متوجه شدم که داخل آنها به‌جای فرزندان دوقلوی ما، 2عروسک گذشته‌اند و این یعنی فرزندان ما زنده‌ هستند و آنها را ربوده‌اند. انتشار این کلیپ باعث شد که بررسی‌ها برای مشخص‌شدن سرنوشت نوزادان دوقلو آغاز شود. مأموران راهی بیمارستان شدند اما معلوم شد که هیچ نوزاد دوقلویی در آنجا به دنیا نیامده است. در ادامه مادر دوقلوها به پزشکی‌قانونی منتقل شد اما نتایج آزمایش‌ها نشان داد که او نه باردار بوده و نه زایمان کرده است.

با مشخص‌شدن این موضوع، زن جوان تحت بازجویی قرار گرفت و اقرار کرد که همه این ماجرا نقشه او برای از دست ندادن شوهرش بوده است. او گفت: شوهرم عاشق بچه‌دار شدن بود و من باردار نمی‌شدم. می‌ترسیدم که او را از دست بدهم تا اینکه مدتی قبل وقتی برای آزمایش به بیمارستان رفتم به من گفتند که باردار هستم. شوهرم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شد اما چند روز بعد که برای آزمایش قطعی به بیمارستان رفتم معلوم شد آزمایش قبلی اشتباه بوده و من باردار نیستم.

او ادامه داد: برای اینکه شوهرم را از دست ندهم، نقش بازی کردم و گفتم که باردارم. از طرفی به‌خاطر جثه بزرگی که دارم، معلوم نبود که باردار نیستم. مدتی گذشت و زمان وضع حمل رسید. به شوهرم گفتم که بیمارستان به‌خاطر کرونا اعلام کرده که باید به‌تنهایی به آنجا بروم و کسی همراهم نیاید. به بهانه رفتن به بیمارستان، خانه را ترک کردم و به خانه‌ای که از قبل اجاره کرده بودم رفتم. 2عروسک خریدم و داخل آنها شن ریختم. بعد هم هردوی آنها را داخل کفن گذاشتم و با اجاره یک آمبولانس به خانه برگشتم. به شوهرم گفتم که بچه‌هایمان دوقلو بوده‌اند اما هردوی آنها پس از تولد فوت شده‌اند و بیمارستان گفته که باید هردوی آنها را با کفن دفن کنیم و بازکردن کفن ممنوع است. بعد از آن هردو به قبرستان رفتیم اما در آخرین لحظات شوهرم کفن‌ها را باز کرد و رازم برملا شد. با افشای حقیقت، دادگاه این زن را در اختیار پزشکی‌قانونی قرار داده تا وضعیت روانی او بررسی شود.

ارسال نظر