زمان مطالعه: 5 دقیقه

حلق آویز شدن پسر عاشق پیشه هنگام نمایش زنده

پسر جوان روی چهارپایه ایستاده و طناب دار آویزان کرده بود. او می‌خواست برای اینکه عشقش به دخترموردعلاقه‌اش را ثابت کند، نشان دهد که حتی حاضر است به‌خاطر او بمیرد اما همه‌‌چیز آنطور که فکر می‌کرد پیش نرفت و حادثه‌ای هولناک رخ داد.
28 بهمن 1399
شناسه : 72617
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72617
685+
بالا
پسر جوان روی چهارپایه ایستاده و طناب دار آویزان کرده بود. او می‌خواست برای اینکه عشقش به دخترموردعلاقه‌اش را ثابت کند، نشان دهد که حتی حاضر است به‌خاطر او بمیرد اما همه‌‌چیز آنطور که فکر می‌کرد پیش نرفت و حادثه‌ای هولناک رخ داد.

حادثه 24 - پسر جوان روی چهارپایه ایستاده و طناب دار آویزان کرده بود. او می‌خواست برای اینکه عشقش به دخترموردعلاقه‌اش را ثابت کند، نشان دهد که حتی حاضر است به‌خاطر او بمیرد اما همه‌‌چیز آنطور که فکر می‌کرد پیش نرفت و حادثه‌ای هولناک رخ داد.
چند روز قبل به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. تیم جنایی با حضور در محل حادثه با پیکر بی‌جان پسری 20ساله روبه‌رو شد که به دار آویخته شده بود. شواهد اولیه از این حکایت داشت که او خودکشی کرده است اما تحقیق از خانواده وی و بررسی‌های پلیسی معلوم کرد که همه این ماجرا یک اتفاق غیرمنتظره بوده است. اتفاقی که پایانی بسیار تلخ داشت.
ماموران متوجه شدند که پسر جوان(متوفی) شغل آزاد داشته و حدود یک سال قبل با دختری آشنا شده و دلباخته او شده بود. از همان زمان دوستی آنها آغاز شده بود و هر دوی آنها به تازگی تصمیم گرفته بودند که با هم ازدواج کنند. با این حال ورود زنی به این ماجرا، دردسر بزرگی به‌وجود آورده بود.
بررسی‌ها نشان می‌داد که از چند وقت قبل زنی جوان برای این پسر پیام‌های عاشقانه ارسال می‌کرد. زن جوان از آشنایان دختر نوجوان بود. در ادامه وقتی دختر نوجوان متوجه این ماجرا شده بود تصمیم گرفته بود که به ارتباطش با پسر جوان(متوفی) پایان بدهد. اما پسر جوان دست بردار نبود و اصرار داشت که هیچ علاقه‌ای به زن آشنا ندارد و او برایش مزاحمت ایجاد می‌کند.
نمایش عجیب
این ماجرا ادامه داشت تا اینکه پسر جوان برای اثبات عشقش به دختر نوجوان تصمیم عجیبی گرفت. او وقتی در خانه تنها بود، طناب دار آویزان کرده و چهارپایه‌ای زیر آن گذاشت. پس از آن به دختر نوجوان و زنی که برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد، پیامی فرستاد و از آنها خواست که این نمایش را به‌صورت زنده تماشا کنند. او گوشی خودش را روشن کرد و مقابلش قرار داد. 
وقتی دید دختر موردعلاقه‌اش و آن زن در حال تماشای فیلم هستند به دختر نوجوان گفت که عاشق وی است و اگر به او جواب مثبت ندهد و بخواهد ارتباطش را با او قطع کند، دست به‌خودکشی زده و به زندگی‌اش پایان خواهد داد. او درحالی‌که صحبت می‌کرد و از عشقش به دختر نوجوان می‌گفت بالای چهارپایه رفت و طناب را به دور گردنش انداخت اما ناگهان پایش سر خورد، چهارپایه افتاد و طناب دار به دور گردن پسر جوان پیچیده شد. دختر نوجوان پس از این اتفاق وحشت زده با خانواده پسرجوان تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع داد. خانواده پسر جوان فورا به خانه رفتند و با پیکر نیمه جان پسرشان که بر اثر حلق آویزی فوت شده بود روبه‌رو شدند و پس از آن پلیس را خبر کردند.
با به‌دست آمدن این اطلاعات، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی را صادر کرد و خانواده او که از مرگ پسرشان شوکه شده‌اند، از زنی که برای وی مزاحمت ایجاد می‌کرده، شکایت کرده‌اند و با این شکایت رسیدگی به این ماجرا در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

ارسال نظر