زمان مطالعه: 5 دقیقه

تفریح لاکچری نامزد رونالدو و فرزندانش در قایق تفریحی

فرزندان کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا رودریگز تعطیلات آخر هفته خود را در قایق تفریحی وی در تورین سپری کردند و جورجینا تصاویری از فرزندانش را منتشر کرده است.
27 بهمن 1399
شناسه : 72615
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72615
1669+
بالا
فرزندان کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا رودریگز تعطیلات آخر هفته خود را در قایق تفریحی وی در تورین سپری کردند و جورجینا تصاویری از فرزندانش را منتشر کرده است.

حادثه 24 - فرزندان کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا رودریگز تعطیلات آخر هفته خود را در قایق تفریحی وی در تورین سپری کردند و جورجینا تصاویری از فرزندانش را منتشر کرده است.

زندگی لاکچری ستاره پرتغالی یوونتوس در تورین ایتالیا زیر نظر کاربران فضای مجازی قرار دارد و آقای فوتبالیست نیز کوشه های از تفریحات لاکچری با خانواده اش را در صحفه شخصی اش منتشر می کند

کریستیانو رونالدو در حال حاضر ۴ فرزند دارد و با جورجینا رودریگز زندگی می‌کند. خانواده‌ی او شامل نامزد و چهار فرزندش با قایق تفریحی فوق ستاره پرتغالی مشغول استراحت و تفریح شدند و آخر هفته‌ی خود را بدین ترتیب سپری کرده بودند.

کریستیانو رونالدو در بازی این هفته‌ی خود به همراه یوونتوس در سری آ، مقابل ناپولی شکست خورد و چند روز دیگر به مصاف پورتو خواهد رفت و باید دید که در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل خواهد کرد.

گفتنی است کریستیانو رونالدو به همراه نامزد و فرزندانش در ایتالیا زندگی می‌ کند. فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در حال حاضر ۴ فرزند شامل دو دختر و دو پسر دارد که پسر بزرگ او جونیور نام دارد و آنها تعطیلات را در ایتالیا و در دریا سپری کردند.

خانواده رونالدو در تعطیلات آخر هفته خود با استفاده از قایق تفریحی رونالدو، به سفری کوتاه رفته و اوقات فراغت خود را در دریا و در این قایق سپری کرده‌اند.

نامزد کریستیانو رونالدو چندی پیش از اینکه خودش بچه ها را بزرگ می‌کند ابراز رضایت کرده بود. در هر صورت باید دید که اوضاع برای رونالدو در ادامه‌ی دورانش چگونه پیش خواهد رفت و شرایط زندگی او چگونه خواهد شد.

جورجینا از نظر مالی به طور کلی به ستاره پرتغالی وابسته نیست چرا که مشخص شده بود که او درآمد بالایی از اینستاگرام و فعالیت در حوزه تبلیغات و برندینگ دارد.

 

پیام خاص رونالدو در جشن تولدش

رونالدو در پیام روز تولد خود نوشت: “۳۶ سالگی، باورکردنی نیست! انگار همه چیز تازه دیروز شروع شده، اما این سفر تا همین جا هم پر از ماجراجویی ها و داستان هایی است که باید به خاطر سپرد. اولین توپم، اولین تیم ام، اولین گلی که زدم… زمان خیلی زود می گذرد…

از مادیرا به لیسبون، از لیسبون به منچستر، از منچستر به مادرید، از مادرید به تورین، اما بالاتر از همه از اعماق قلبم به جهان… من هر چه که می توانستم کرده‌ام، هرگز پا پس نکشیدم و همیشه سعی کرده ام که بهترین خودم را ارائه کنم.

در مقابل شما به من عشق و تحسین خود را، حضور و حمایت بی قید شرط خودتان را هدیه دادید. برای این هرگز نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم. بدون شما نمی توانستم به اینجا برسم.

در حالی که سی و شش سالگی خودم و بیست سالگی حرفه ام به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای را جشن می گیرم، متاسفم که نمی توانم بیست سال دیگر از همین را به شما وعده بدهم. اما چیزی که می توانم به شما قول بدهم این است که تا زمانی که ادامه می دهم، هرگز کمتر از ۱۰۰ درصد را از من نخواهید دید.

بار دیگر به خاطر همه حمایت ها و پیام های مهربانانه شما در این روز از شما تشکر می کنم. برای من بسیار باارزش است و شما جایگاهی ویژه در قلب من دارید.

ارسال نظر