زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری خونین سه جوان در ارتفاعات مرودشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به انتشار فیلمی از یک درگیری در ارتفاعات شهرستان مرودشت، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.
26 بهمن 1399
شناسه : 72564
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72564
452+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به انتشار فیلمی از یک درگیری در ارتفاعات شهرستان مرودشت، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.

 حادثه 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به انتشار فیلمی از یک درگیری در ارتفاعات شهرستان مرودشت، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز ۲۴ بهمن سه جوان در دامنه کوه رحمت‌آباد شهرستان مرودشت با یکدیگر درگیر شده و یکی از این افراد به پایین کوه سقوط می‌کند و فیلمی از این حادثه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با اطلاع از حادثه سریعاً به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که هر سه جوان از اهالی روستایی در شهرستان مرودشت بوده‌اند که به دلیل اختلاف با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنان از کوه سقوط کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه به موقع توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است، حال عمومی مصدوم را خوب اعلام و اضافه کرد: ضاربان قبل از حضور مأموران پلیس، از محل متواری شده بودند.

سرهنگ محمدی گفت: با هماهنگی مقام قضائی، خودروی ضاربان توسط پلیس توقیف شده و هر ۲ ضارب که جوانانی ۲۵ و ۲۶ ساله هستند، شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیر می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، گفت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی، برخوردی قانونی و قاطع داشته است.

ارسال نظر