زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرار دیوانه وار سارقان از چنگال پلیس در آزادگان

سارقان خودرو در عملیات تعقیب‌وگریز ماموران پلیس پایتخت، دستگیر شدند. این دو سارق در اتوبان آزادگان با لایی‌کشی و سرعت زیاد، ایجاد رعب‌ و وحشت کردند.
26 بهمن 1399
شناسه : 72528
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72528
333+
بالا
سارقان خودرو در عملیات تعقیب‌وگریز ماموران پلیس پایتخت، دستگیر شدند. این دو سارق در اتوبان آزادگان با لایی‌کشی و سرعت زیاد، ایجاد رعب‌ و وحشت کردند.

حادثه 24 - سارقان خودرو در عملیات تعقیب‌وگریز ماموران پلیس پایتخت، دستگیر شدند. این دو سارق در اتوبان آزادگان با لایی‌کشی و سرعت زیاد، ایجاد رعب‌ و وحشت کردند.

ظهر روز پانزدهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان به یک خودروی تاکسی که دارای سابقه سرقت از شهرستان رباط‌کریم بود، مظنون شدند.

کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو اقدام کردند. راننده آن پس از مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت، متواری و با لایی‌کشی در بین خودرو‌های عبوری باعث رعب ‌و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودرو‌های عبوری شد.

پلیس با استفاده از علایم هشداردهنده به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داد، اما وی بدون توجه به اخطار‌های مکرر واحد گشت، به سمت شمال بزرگراه آزادگان به صورت خلاف جهت، به فرار خود ادامه داد.

در ادامه با توجه به حرکات خطرناک خودروی متواری، افسر اکیپ برای هشدار و حفظ جان شهروندان و جلوگیری از ایراد خسارت بیشتر و جلوگیری از فرار متهم، با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی کرد.

اما پس از شلیک تیرهوایی، هیچ‌گونه تغییری در اعمال‌ورفتار راننده خودروی مسروقه به‌وجود نیامد.

 او باز هم با حرکات بسیار خطرناک به فرار به سمت شمال بزرگراه به صورت خلاف جهت ادامه داد. در طول مسیر به چندین خودروی عبوری خسارت وارد کرد. افسر اکیپ برای مهار متهم اقدام به شلیک به سمت لاستیک‌های عقب خودرو کرد که مورد اصابت قرار گرفت و پس از طی کردن مسافتی متوقف شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «راننده و سرنشین خودرو به صورت پیاده متواری شدند. با سرعت عمل پلیس و شلیک تیر هر دو نفر به نام‌های «رحیم» و «علی» به همراه یک قبضه چاقو دستگیر شدند. در بازرسی از داخل خودرو نیز یک قبضه اسلحه پلاستیکی و دو عدد چاقو کشف شد. پس از انتقال خودرو به پارکینگ به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به اداره دوم پلیس آگاهی تحویل شدند.»

ارسال نظر