زمان مطالعه: 4 دقیقه

تجاوز مسافرکش به زن جوان در بیابان های کهریزک

مرد جوان که در نقش مسافرکش، زنی را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف کهریزک او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود به دام افتاد.
25 بهمن 1399
شناسه : 72487
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72487
1351+
بالا
مرد جوان که در نقش مسافرکش، زنی را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف کهریزک او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود به دام افتاد.

حادثه 24 - مرد جوان که در نقش مسافرکش، زنی را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف کهریزک او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود به دام افتاد.

روز 21 آذرماه زن جوانی وحشتزده و سراسیمه نزد ماموران پلیس رفت و مدعی شد که در دام سیاه یک راننده مسافرکش گرفتار شده است. او توضیح داد: حدود ساعت 6:30عصر از شهرری قصد رفتن به خانه‌ام در باقرشهر را داشتم و کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک تیبای سفید مقابلم توقف کرد. راننده وانمود کرد که مسافرکش است و وقتی مقصدم را گفتم، با اشاره سر خواست که سوار شوم. من هم بی‌خبر از حادثه شومی که در انتظارم بود سوار شدم و ماشین حرکت کرد.

زن جوان ادامه داد: در بین راه ناگهان راننده تغییر مسیر داد و وارد جاده‌ای خلوت و بیابانی شد. وحشت کردم و از او خواستم که توقف کند اما درهای ماشین را قفل کرد و تیغه چاقوی بزرگی را نشانم داد و تهدید کرد که اگر ساکت نشوم، مرا خواهد کشت.  هر چه با گریه و التماس از او خواستم که رهایم کند، اهمیتی نداد. او در تاریکی شب وارد بیابان‌های اطراف کهریزک شد و بی‌توجه به التماس‌هایم، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی تلفن همراهم را دزدید و همانجا رهایم کرد و گریخت.  با شکایت دختر جوان، پرونده در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی خودروی تیبا و دستگیری راننده آن وارد عمل شدند.

مجرم سابقه‌دار

ماموران در نخستین اقدام به تحقیق از شاکی پرداختند و از او درباره مشخصات خودرو پرسیدند. آنها سپس راهی محلی شدند که شاکی در آنجا سوار خودروی تیبا شده بود. ماموران به بررسی دوربین‌های مداربسته‌ای پرداختند که در آن حوالی بود و با تحقیقات تخصصی موفق شدند خودرویی را که شاکی سوار آن شده بود شناسایی کنند. در ادامه مشخصات این خودرو به دست آمد و کارآگاهان با ردگیری آن به جوانی به نام سیامک رسیدند. طبق تحقیقات پلیس سیامک ساکن کهریزک و یک مجرم سابقه‌دار بود.

 وقتی تصویر این مرد در اختیار شاکی قرار گرفت، وی به محض دیدن عکس، سیامک را شناسایی کرد و در ادامه دستور بازداشت مرد جوان صادر شد.

چند روز بعد سرنخ‌هایی در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد متهم تحت تعقیب در منطقه شورآباد کهریزک تردد دارد. تیم عملیاتی پلیس راهی این منطقه شد و با زیرنظر گرفتن محل تردد این مرد، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد. مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی منکر سرقت و تجاوز به شاکی شد اما با کشف گوشی شاکی از مخفیگاه وی، چاره‌ای جز اقرار ندید و به ربودن، آزار و اذیت و همچنین سرقت گوشی تلفن همراه او اعتراف کرد. سرهنگ حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم، تحقیقات در این پرونده تکمیل و به دادگاه کیفری ارسال شد و متهم نیز در اختیار زندان قرار گرفت.

ارسال نظر