زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصویری از گریم عجیب باران کوثری در بی همه چیز

باران کوثری هنرپیشه مشهور سینما و تئاتر ایرانی ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. خانم بازیگر دارای مدرک دیپلم نمایش از هنرستان سوره است.
20 بهمن 1399
شناسه : 72394
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72394
993+
بالا
باران کوثری هنرپیشه مشهور سینما و تئاتر ایرانی ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. خانم بازیگر دارای مدرک دیپلم نمایش از هنرستان سوره است.

حادثه 24 - باران کوثری هنرپیشه مشهور سینما و تئاتر ایرانی ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. خانم بازیگر دارای مدرک دیپلم نمایش از هنرستان سوره است. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. باران کوثری از سال ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی ملکه گدایان، کوچه بی نام و عصبانی نیستم را در کارنامه هنری خود دارد. در قسمت زیر تصویری از گریم سنگین و عجیب باران کوثری در بی همه چیز را قرار داده ایم.

خلاصه داستان فیلم بی همه چیز

در روستایی قبل از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لی لی که از روستا به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن رفته، به عنوان اشراف زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد… داستان بی همه چیز روایت وسوسه‌ای است که مردم بعد از این پیشنهاد دچار آن می‌شوند.

بازیگران فیلم بی همه چیز: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، پدرام شریفی، لاله مرزبان، عیسی یوسفی پور، زهیر یاری، مهدی صباغی، عرفان ناصری، نسیم فروغ، رویا بختیاری، محسن نوری، مهران وثوقی، خسرو پسیانی، اسدالله منجزی، آسیه سلطانی، سارا افشار، امیر شاه علی، محمدمهدی بخشی

ارسال نظر