زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل یک رقاص به دستور زن روان شناس به خاطر حسادت

نامزد روان شناس یک تاجر میلیونر روس وقتی متوجه شد زنی رقاص به همسر آینده اش علاقمند شده با اجیر کردن ۴ مرد این زن رقاص را کشت.
20 بهمن 1399
شناسه : 72389
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72389
533+
بالا
نامزد روان شناس یک تاجر میلیونر روس وقتی متوجه شد زنی رقاص به همسر آینده اش علاقمند شده با اجیر کردن ۴ مرد این زن رقاص را کشت.

حادثه 24 - نامزد روان شناس یک تاجر میلیونر روس وقتی متوجه شد زنی رقاص به همسر آینده اش علاقمند شده با اجیر کردن ۴ مرد این زن رقاص را کشت.

به نقل از دیلی استار ، این تاجر روس میلیونر با وجود داشتن زن و فرزند تصمیم داشته تا با یک زن روان شناس برای دومین بار در زندگی اش ازدواج کند که در این میان یک زن رقاص به او ابراز علاقه کرده است و قاتل که از این ماجرا با خبر می شود برنامه قتل این زن را طراحی می کند.

گزارش های پلیس روسیه نشان میدهد که   النا سوسنوسکایا روان شناس قاتل با کمک ۴ مرد اجیر شده برنامه قتل قربانیپرونینا  رقاص ۳۰ ساله را کشیده است . این روان شناس قاتل روز گذشته در دادگاهی در روسیه به جایگاه رفت تا تفهیم اتهام شود.

رسانه های روسیه سخنی از نام تاجر میلیونر و سرشناس روس نبرده اما خبر قتل این دو رقیب عشقی را منتشر کردند.

اطلاعات پلیس روسیه نشان میدهد که قربانی هنگام بازگشت از محل کارش مقابل خانه توسط مردان ربوده و با شلیک دو گلوله به قفسه سینه اش تنها دو ساعت پس از انتقال به بیمارستان جان سپرده است.

دوربین های مداربسته محل زندگی قربانی از لحظه نزدیک شدن یکی از مردان کلاه به سر به قربانی فیلم گرفته  و این فیلم در دادگاه منتشر شد.

روز گذشته هر ۴ مرد اجیر شده به همراه قاتل اصلی پرونده "النا" در پرونده قتل این زن رقاص دستگیر و در دادگاه حضور داشتند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر