زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتلان بی رحم جوان 27 ساله خویی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج قاتل جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان که بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
18 بهمن 1399
شناسه : 72279
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72279
627+
بالا
فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج قاتل جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان که بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج قاتل جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان که بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سیدجلیل موسوی روز شنبه  افزود: در پی وقوع قتل مسلحانه بر اثر درگیری و نزاع، در یکی از محلات شهرستان خوی و متواری شدن قاتلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس ویژه آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده برای پیگیری این پرونده تشکیل شده و پس از اقدامات اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم و میدانی محل اختفای متهمان را طی ۴۸ ساعت در یکی از شهرهای شرقی کشور شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی آنان را که پنج نفر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: ماموران با بررسی سوابق قاتلان متوجه شدند که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند.

موسوی افزود: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال نظر