زمان مطالعه: 1 دقیقه

واکنش  مدیرعامل اسنپ به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی

مدیرعامل اسنپ به شهروندان توصیه کرد از سوار شدن به خودرویی که مشخصات آن با مشخصات مندرج در نرم افزار کاربردی تطابق ندارد، به جد خودداری کنند.
18 بهمن 1399
شناسه : 72277
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72277
489+
بالا
مدیرعامل اسنپ به شهروندان توصیه کرد از سوار شدن به خودرویی که مشخصات آن با مشخصات مندرج در نرم افزار کاربردی تطابق ندارد، به جد خودداری کنند.

حادثه 24 - مدیرعامل اسنپ به شهروندان توصیه کرد از سوار شدن به خودرویی که مشخصات آن با مشخصات مندرج در نرم افزار کاربردی تطابق ندارد، به جد خودداری کنند.

محمد خلج در واکنش به انتشار نماهنگی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: گروه پشتیبانی اسنپ همیشه در کنار کاربران خود است و از اتفاقی که رخ داده است بسیار متاسفیم.

وی با اشاره به قوانین و مقررات اسنپ و درج آن در نرم افزار شرکت که به اشکال مختلف بیان می‌شود، افزود: بر اساس قوانین، جابجایی بار تنها از طریق سرویس بار یا اسنپ باکس انجام می‌شود و غیر از آن غیرقانونی است.

آقای خلج درباره مشکل پیش آمده نیز گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اطلاعات راننده با کارت خودرو مطابقت دارد، ولی یک رقم از پلاک خودرو به اشتباه وارد شده است و قطعا پیگیر علت این اشتباه هستیم.

وی گفت: البته اطلاعات راننده با دستور قضایی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، اما موضوع جعلی بودن پلاک صحت ندارد و راننده مراحل احراز هویت را از نیروی انتظامی گذارنده است.

مدیرعامل اسنپ گفت: با مقام قضایی پیگیر حل این موضوع هستیم.

ارسال نظر