زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشته شدن یک سارق در درگیری با پلیس گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان از زمینگیر شدن سارقان یک منزل مسکونی در این شهر، دقایقی پس از ارتکاب سرقت، و کشته شدن یکی از آنها خبر داد.
13 بهمن 1399
شناسه : 72114
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72114
658+
بالا
فرمانده انتظامی گلپایگان از زمینگیر شدن سارقان یک منزل مسکونی در این شهر، دقایقی پس از ارتکاب سرقت، و کشته شدن یکی از آنها خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی گلپایگان از زمینگیر شدن سارقان یک منزل مسکونی در این شهر، دقایقی پس از ارتکاب سرقت، و کشته شدن یکی از آنها خبر داد.

سرهنگ علی سبحانی روز دوشنبه اظهار داشت: ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته، یک فقره سرقت پلاک یک خودرو در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی کنار رودخانه گلپایگان اعلام شد که موضوع بصورت ویژه در در دستور کار گشت انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس، هنگام انجام ماموریت در محدوده میدان گل‌ها، پلاک مسروقه را که روی یک دستگاه پژو ۲۰۶ نصب شده بود، مشاهده و دستور ایست صادر کردند که راننده توجهی به این اخطار نکرد و از صحنه گریخت.

فرمانده انتظامی گلپایگان ادامه داد: برغم دستور صادر شده پلیس مبنی بر توقف خودرو، راننده با سرعت زیادی متواری شد و هنگام فرار به خودروهای شهروندان در حال تردد نیز خسارت وارد ‌کرد.

سرهنگ سبحانی تاکید کرد: ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح و به منظور پیشگیری از آسیب رساندن به شهروندان، چند تیر هوایی شلیک کردند که راننده خودرو بدون توجه به این امر، بازهم به فرار خود ادامه داد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به ادامه فرار و توجه نکردن متهم به اخطارهای پلیس، ماموران، لاستیک‌های خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند که با پنچر شدن لاستیک‌ها، راننده قصد داشت خودرو را به سمت جمعیت حاضر در صحنه هدایت کند.

وی افزود: برای جلوگیری از فرار سارقان و پیشگیری از آسیب رساندن به مردم، در نهایت ماموران بطور مجدد خودرو را مورد هدف گلوله قرار دادند که یکی از سارقان که در صندلی عقب خودرو  قرار داشت، مورد اصابت قرار گرفت و یک نفر دیگر دستگیر شد.

سرهنگ علی سبحانی با تقدیر از همکاری مردم گلپایگان با پلیس اظهار داشت: پس از بررسی‌ بعمل آمده مشخص شد که سارقان پس از سرقت پلاک و نصب آن روی یک خودرو اقدام به سرقت از یک باب منزل مسکونی در شهر گلپایگان کرده بودند.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: با هماهنگی مراکز امدادی، عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و متهمی را که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل کردند اما بدلیل شدت جراحات وارد شده جان باخت.

 

ارسال نظر