زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت اهالی مشکین دشت

شرور سابقه داری که با عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت اهالی منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
13 بهمن 1399
شناسه : 72106
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72106
488+
بالا
شرور سابقه داری که با عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت اهالی منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

حادثه 24 - شرور سابقه داری که با عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت اهالی منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت و برهم زدن نظم عمومی از سوی فرد شروری در منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس، مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه مشکین دشت شدند.

وی اظهارکرد: مأموران پس از حضور در اطراف مخفیگاه نامبرده با رعایت جوانب احتیاطی وارد آن جا شده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این شرور سابقه دار شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: متهم که دارای سوابق متعدد شرارت، همچون اخاذی، خفت گیری، تهدید با سلاح سرد، اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای شهروندان را در پرونده خود دارد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فیض جعفری در پایان تصریح کرد: با تمام افرادی که قصد ایجاد ناامنی داشته باشند، به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد شد و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیر قانونی، موجب برهم زدن نظم عمومی شوند

ارسال نظر