زمان مطالعه: 3 دقیقه

عاملان شهادت شهید ستوانیکم مرتضی براتی زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در ۲ استان دیگر، ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم «مرتضی براتی» در یک عملیات مقتدرانه دستگیر شدند.
13 بهمن 1399
شناسه : 72082
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72082
953+
بالا
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در ۲ استان دیگر، ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم «مرتضی براتی» در یک عملیات مقتدرانه دستگیر شدند.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در ۲ استان دیگر، ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم «مرتضی براتی» در یک عملیات مقتدرانه دستگیر شدند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در تاریخ بیست و پنجم آذرماه سال جاری در درگیری سارقان مسلح احشام با مأموران انتظامی، متأسفانه ستوانیکم «مرتضی براتی» از کارکنان انتظامی شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: از همان دقایق اولیه، تیم‌هایی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های دخیل در موضوع، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام بعد از گذشت ۴۶ روز کار اطلاعاتی و شبانه‌روزی، تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و مخفیگاه اعضای این باند در استان مرکزی و استان‌های خوزستان و لرستان شناسایی و مورد رصد نامحسوس تیم‌های اعزامی از پلیس استان قرار گرفت.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد:‌ سرانجام در سحرگاه روز گذشته، در عملیات ضربتی تیم‌های اعزامی پلیس استان و همکاری تنگاتنگ پلیس استان‌های لرستان و خوزستان،‌ ۶ نفر اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت جناب ستوانیکم مرتضی براتی دستگیر و به پلیس استان دلالت شدند.

وی با قدردانی از تعاملات بسیار مطلوب دستگاه قضا‌ در فرایند رسیدگی به این پرونده و تمامی مأموران انتظامی یگان‌های دخیل در دستگیری اعضای این باند، تصریح کرد:‌ در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه که اجازه کوچک‌ترین عکس‌العملی به متهمان داده نشد، ‌تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری و مهمات مربوطه نیز از متهمان کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان، اجازه هیچ‌گونه ناامنی به مخلان نظم و آرامش عمومی نخواهد داد،‌ خاطرنشان کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند در حال انجام است و بعد از تکمیل تحقیقات، مراحل قانونی برخورد قانونی با آنان آغاز خواهد شد.

ارسال نظر