زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل رفیق بخاطر 2 میلیون تومان

مردی که متهم است دوست و همکارش را به خاطر اختلاف حساب دو میلیون تومانی به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه دادگاه به سر می‌برد.
13 بهمن 1399
شناسه : 72078
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72078
583+
بالا
مردی که متهم است دوست و همکارش را به خاطر اختلاف حساب دو میلیون تومانی به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه دادگاه به سر می‌برد.

حادثه 24 - مردی که متهم است دوست و همکارش را به خاطر اختلاف حساب دو میلیون تومانی به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه دادگاه به سر می‌برد.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس وقتی از مرگ مردی جوان با ضربه چاقو مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها پی بردند مقتول به نام اکبر تبعه افغانستان است و آخرین بار همراه یکی از هم‌وطنانش به نام محمود دیده شده است. این در ‌حالی بود که اثری از محمود نبود و به نظر می‌رسید او به مکانی نامعلوم گریخته است. این‌گونه بود که فرضیه ارتکاب جنایت توسط مرد فراری قوت گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد اما تجسس‌های پلیس راه به جایی نبرد تا اینکه عاقبت محمود زمانی ‌که قصد داشت مخفیانه از مرز خارج شود و به کشور خودش بازگردد به دام افتاد و به استان فارس منتقل شد. محمود وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: اکبر دوست و همکار من بود اما در جریان قتل او نیستم و نمی‌دانم چه کسی و چرا این کار را انجام داده است. انکارهای اولیه متهم پلیس را قانع نکرد و کارآگاهان به تحقیق از او ادامه دادند تا اینکه در نهایت این مرد در بن‌بست قرار گرفت و به کشتن دوستش اقرار کرد. او گفت: من و اکبر بر سر دو میلیون تومان با هم اختلاف داشتیم و او پول من را نمی‌داد و اصلال منکر می‌شد که باید چنین مبلغی را بپردازد. چند بار سر این موضوع با هم جروبحث کرده بودیم تا اینکه روز حادثه هنگام بگومگو کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم.

ارسال نظر