زمان مطالعه: 3 دقیقه

ورزشکارانی که در جوانی از دنیا رفتند از مهرداد اولادی تا میناوند

در این مطلب با ورزشکاران فوت شده در جوانی آشنا می شوید.
11 بهمن 1399
شناسه : 72042
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72042
1448+
بالا
در این مطلب با ورزشکاران فوت شده در جوانی آشنا می شوید.

حادثه 24 - در این مطلب با ورزشکاران فوت شده در جوانی آشنا می شوید.

افراد معروف از جمله بازیگران و ورزشکاران بسیاری بودند که به دلایل مختلف در جوانی از دنیا رفتند که باعث ناراحتی همه به خصوص هواداران و طرفدارانشان شده اند

هادی نوروزی‌ (زاده ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل – درگذشته ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس تهران بود که در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هادی نوروزی‌پوری در تاریخ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل زاده شد. او نخست به کشتی روی آورد. اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به‌طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد.

آیدین نیکخواه بهرامی (زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۶۰ در تهران – درگذشتهٔ ۷ دی ۱۳۸۶ در چالوس) یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران (پستهای ۳ و ۴ با پیراهن شماره ۹) و باشگاه بسکتبال صباباتری (پیراهن شماره ۸) در لیگ برتر بسکتبال ایران بود. او نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بدست آوردن سهمیه المپیک پکن ۲۰۰۸ داشت.برادر او صمد نیکخواه بهرامی نیز عضو و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران است.

 

مهرداد اولادی از ورزشکاران فوت شده

مهرداد اولادی قادیکلایی (زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر – درگذشته ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران بود. وی در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت. اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، الشباب، ملوان، استقلال و نفت تهران را داشت.

سیروس قایقران از ورزشکاران فوت شده

سیروس قایقران (۱ فروردین ۱۳۴۰ بندر انزلی – ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ در جاده رشت به تهران) بازیکن فوتبال ایرانی بود.

سیروس در سال ۱۳۷۲ به عنوان بازیکن و سپس مربی به تیم کشاورز تهران پیوست و نتایج قابل توجهی بدست آورد. وی سپس به تیم دسته دومی مسعود هرمزگان پیوست و مدتی در آن‌جا مشغول به مربی‌گری شد.

ارسال نظر