زمان مطالعه: 2 دقیقه

همدستی زن و شوهر برای سرقت 8میلیاردی از خانه همسایه

زن و شوهری پس از آنکه پی بردند همسایه‌شان جواهراتی به ارزش 8میلیارد‌ریال در خانه نگهداری می‌کند نقشه سرقت کشیدند.
11 بهمن 1399
شناسه : 72012
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72012
434+
بالا
زن و شوهری پس از آنکه پی بردند همسایه‌شان جواهراتی به ارزش 8میلیارد‌ریال در خانه نگهداری می‌کند نقشه سرقت کشیدند.

حادثه 24 - زن و شوهری پس از آنکه پی بردند همسایه‌شان جواهراتی به ارزش 8میلیارد‌ریال در خانه نگهداری می‌کند نقشه سرقت کشیدند.

این سرقت چندی قبل به مأموران کلانتری102 پاسداران گزارش شد. شاکی مدعی بود سارقان جواهراتی به‌ارزش 8میلیارد ریال را از خانه‌اش سرقت کرده‌اند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد سارقان با آگاهی از محل نگهداری جواهرات و با استفاده از کلید وارد آنجا شده‌اند. در جریان تحقیقات مأموران به زن و شوهری که در همسایگی شاکی زندگی می‌کردند مظنون شدند و آنها را با ظن دست داشتن در این سرقت بازداشت کردند و پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرستاده شد.

این زوج در همان بازجویی‌های مقدماتی به سرقت میلیاردی از خانه همسایه‌شان اعتراف کردند. یکی از آنها گفت: ما با شاکی ارتباط خانوادگی داشتیم و از وضعیت مالی آنها نیز با خبر بودیم تا اینکه روزی همسرم که به منزل شاکی رفته بود محل نگهداری طلاهای‌شان را فهمید و وقتی ماجرا را به من گفت نقشه سرقت کشیدیم. وی ادامه داد: چند روز بعد وقتی به خانه آنها رفته بودیم به دور از چشم‌شان کلید خانه را برداشتیم و روزی که آنها در خانه نبودند با استفاده از کلید وارد خانه شدیم و نقشه سرقت را اجرا کردیم.

این متهم در ادامه اعتراف کرد که طلاهای مسروقه را به یک دلال در بازار تهران فروخته است که چند روز بعد این مالخر در محدوده میدان خراسان دستگیر شد و به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد و بخشی از طلاهای مسروقه به وزن تقریبی 135گرم کشف شد.

سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بازگو کردن جزئیات این پرونده گفت: هر 3متهم با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار دارند.

ارسال نظر