زمان مطالعه: 2 دقیقه

جعبه میوه ای که حادثه ساز شد

رئیس مرکز فرماندهی و منترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از عدم مهار بار توسط راننده وانت و رها شدن جعبه میوه وسط اتوبان بعثت خبر داد .
09 بهمن 1399
شناسه : 72003
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/72003
409+
بالا
رئیس مرکز فرماندهی و منترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از عدم مهار بار توسط راننده وانت و رها شدن جعبه میوه وسط اتوبان بعثت خبر داد .

حادثه 24 - رئیس مرکز فرماندهی و منترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از عدم مهار بار توسط راننده وانت و رها شدن جعبه میوه وسط اتوبان بعثت خبر داد .

 سرهنگ مجید رنجبر گفت:  ساعت 07:30  صبح امروز  در مسیر غرب به شرق اتوبان بعثت زیر پل فداییان یک عدد جعبه میوه به علت عدم مهار صحیح بار از روی وانت پیکان به سطح سواره رو می افتد .

وی بیان داشت: راننده در آیینه ها از این موضوع مطلع  می شود  و بی تفاوت از آنچه که لحظاتی بعد روی می دهد به مسیر خود ادامه می دهد.

رنجبر ادامه داد : راننده پراید از همه جا بیخبر که در همین مسیر در حال تردد بوده  ناگهان خود را مقابل این مانع می بیند و برای آنکه به آن برخورد نکند تغییر مسیر داده و به شدت با جداول کناری برخورد می کند.

این مقام انتظامی  افزود : بلافاصله بعد از این حادثه تیم کارشناسی  پلیس راهور فاتب  در محل حاضر شدند و اقدامات ترافیکی و ایمن سازی معبر را انجام داده تا باعث  بروز حوادث دیگر نشوند .

رئیس مرکز فرماندهی  و منترل ترافیک هوشمند پلیس راهور ادامه داد : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و راننده جراحتی جزیی برداشت  و پس از دقایقی با خساراتی که دیده بود از محل خارج شد.

وی از رانندگان ناوگان حمل بار خواست به دقت و با حواس جمع اقدام به مهار بار کنند و هیچ گاه به خاطر عجله و شتاب بار خود را بی دقت و بی حوصله مهار نکنند .

کلمات کلیدی:
ارسال نظر