زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (7بهمن 99) از صادر شدن حکم نهایی برادر جهانگیری تا خودکشی همزمان دو دختر در گرگان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (7 بهمن 99) را بازخوانی می کنیم.
07 بهمن 1399
شناسه : 71940
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71940
679+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (7 بهمن 99) را بازخوانی می کنیم.

دستگیری قاتل 2 نفر در کمتر از ۲ ساعت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

 

پاتک پلیس به سه شرور فراری در تهران

 رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 3شرور سابقه دار که پس از شرارت و تخریب 7دستگاه خودروی شهروندان، بیش از 2ماه زندگی مخفیگاه انتخاب کرده بودند، خبر داد.

 

عترافات هولناک مدعی دروغین امامت در قم / او با ارواح در ارتباط بود

مردی ۴۰ساله از جنوب کشور که سال‌ها قبل ادعا می‌کند فرستاده خداست و بسیاری از امام زادگان و حیوانات برای او الهاماتی می‌فرستند؛ بازداشت شد.
او بعد از چند سال به قم می‌آید و از افراد ساده و کم‌اطلاع سو استفاده‌های مالی و اخلاقی می‌کند.
زنده کردن مردگان، ارتباط با ارواح، نابود کردن شیطان، برگزیده شدن از طرف خداوند، مالک تمام دارایی‌ها و مسائل مادی و دنیوی پیروانش از جمله ادعا‌های این مدعی دروغین بود.

 

ناپدید شدن عضو شورای شهر خرمشهر

امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر و برادر نماینده سابق خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ناپدید شد.


خودکشی همزمان دو دختر جوان در گرگان / آنها زنده ماندند

فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلافروشی جوادیه

یک سارق مسلح در منطقه جوادیه که با کلت کمری وارد یک طلافروشی شده بود حین سرقت ناکام ماند و پس از درگیری با صاحبان طلافروشی به دام و افتاد و بازداشت شد.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / سه شنبه 7 بهمن 99

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۴۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 

سوء استفاده سارقان از خاموشی معابر

رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره ارتباط خاموشی معابر و بزرگراه‌ها با آمار جرایم گفت: خاموشی معابر و بزرگراه‌ها در افزایش سرقت‌ها به ویژه سرقت‌های خرد تاثیر دارد به نحوی که در دی ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سرقت‌ها ۱۸ درصد افزایش داشت.

 

مرگ یکی از کودکان مصدوم در آتش‌سوزی مدرسه کانکسی دزفول

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان خوزستان یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان سردشت دزفول شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

 

نداشتن جای خواب پسرجوان را مجبور به اعتراف به قتل کرد

پسری 20ساله در اداره پلیس اعتراف کرد که در جدال با زورگیران دست به جنایت زده است اما 24ساعت بعد در دادسرای جنایی منکر قتل عمدی شد و گفت این داستان خیالی را ساخته تا شب را در بازداشتگاه بخوابد.


مرد اسیدپاش سوزاندن دو نفر را انکار کرد

دومین جلسه رسیدگی به پرونده مردی که متهم است به خاطر کینه دو نفر را با اسید سوزانده، در حالی برگزار شد که متهم کماکان موضوع اسیدپاشی را انکار می‌کند.


اسرار باورنکردنی زندگی زن مشهدی با اجنه

از روزی که «بچه جن ها» را در حمام خانه ام کتک زدم و آن ها را بیرون انداختم دیگر آزار و اذیت های اجنه آغاز شد و روزگارم را سیاه کردند


انتقام آتشین از برادرزن در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که در یک درگیری و به ضرب گلوله برادر همسر سابق خود را به قتل رسانده بود.

 

حکم متهمان پرونده آسیه پناهی صادر شد

اوایل خرداد امسال بود که ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه برای قلع و قمع آلونکی که آسیه پناهی برای خودش و دختر و نوه‌اش بصورت غیرمجاز ساخته بود، به محل زندگیش در شهرک فدک رفتند و هنگامی که می‌خواستند برای تخریب این آلونک اقدام کنند، با واکنش این بانو مواجه شدند.


همدستی زن و شوهر برای قتل فامیل دور

پرونده زن و شوهر جوانی که در اقدامی هولناک مردی را در شهریار به قتل رسانده بودند برای رسیدگی به مرجع قضایی سپرده شد. این حادثه شامگاه بیست و یکم دی امسال رخ داد. وقتی مأموران پلیس منطقه به محل حادثه رسیدند با جسد مرد جوانی رو به رو شدند و زن و شوهری را که در این جنایت دست داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند.


حکم نهایی برادر جهانگیری صادر شد/«مهدی جهانگیری» به ۲ سال حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بسیار خرسندیم که این انقلاب گام ۴۰ ساله اول را با موفقیت برداشته و با رسیدن به تکامل، گام دوم را محکم تر و استوارتر در مسیر رسیدن به ایران قوی برمی‌دارد.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر