زمان مطالعه: 1 دقیقه

همدستی زن و شوهر برای قتل فامیل دور

پرونده زن و شوهر جوانی که در اقدامی هولناک مردی را در شهریار به قتل رسانده بودند برای رسیدگی به مرجع قضایی سپرده شد. این حادثه شامگاه بیست و یکم دی امسال رخ داد. وقتی مأموران پلیس منطقه به محل حادثه رسیدند با جسد مرد جوانی رو به رو شدند و زن و شوهری را که در این جنایت دست داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند.
07 بهمن 1399
شناسه : 71896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71896
1244+
بالا
پرونده زن و شوهر جوانی که در اقدامی هولناک مردی را در شهریار به قتل رسانده بودند برای رسیدگی به مرجع قضایی سپرده شد.  این حادثه شامگاه بیست و یکم دی امسال رخ داد. وقتی مأموران پلیس منطقه به محل حادثه رسیدند با جسد مرد جوانی رو به رو شدند و زن و شوهری  را که در این جنایت دست داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند.

حادثه 24 - پرونده زن و شوهر جوانی که در اقدامی هولناک مردی را در شهریار به قتل رسانده بودند برای رسیدگی به مرجع قضایی سپرده شد.  این حادثه شامگاه بیست و یکم دی امسال رخ داد. وقتی مأموران پلیس منطقه به محل حادثه رسیدند با جسد مرد جوانی رو به رو شدند و زن و شوهری  را که در این جنایت دست داشتند دستگیر و به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند.
زن جوان در بازجویی‌های پلیسی ضمن اعتراف به این قتل گفت: مقتول یکی از بستگان ما بود ،اما از چند ماه قبل به دنبال اختلاف خانوادگی برای ما مزاحمت ایجاد می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا شب حادثه که به خانه ما آمد با هم درگیر شویم و به قتل رسید. به دنبال اعتراف‌های زن جوان، او و همسرش به اتهام قتل عمد بازداشت شدند و پرونده برای رسیدگی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر