زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری خونین در بیمارستان لنگرود / عاملان شرارت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.
06 بهمن 1399
شناسه : 71866
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71866
483+
بالا
فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، عاملان درگیری که به علت بیماری پدرشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند با داماد خانواده اختلاف داشته و بعد از درگیری و ضرب جرح وی با سلاح سرد از بیمارستان متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز شد و پس تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، متهمان سابقه‌دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان ۳۲ و ۳۵ ساله دو قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر