زمان مطالعه: 2 دقیقه

دزد بدشانس در جاکولری گیر افتاد

سارقی که قصد داشت با عبور از جاکولری، خود را به داخل خانه‌ای در اهواز برساند‌ و دست به سرقت بزند، میان میله‌های فلزی گیر کرد و به دام افتاد.
05 بهمن 1399
شناسه : 71795
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71795
476+
بالا
سارقی که قصد داشت با عبور از جاکولری، خود را به داخل خانه‌ای در اهواز برساند‌ و دست به سرقت بزند، میان میله‌های فلزی گیر کرد و به دام افتاد.

حادثه 24 - سارقی که قصد داشت با عبور از جاکولری، خود را به داخل خانه‌ای در اهواز برساند‌ و دست به سرقت بزند، میان میله‌های فلزی گیر کرد و به دام افتاد. حوالی ساعت 3بامداد دیروز، ساکنان شهرک دانشگاه اهواز با شنیدن صدای ناله‌های مردی در خانه یکی از همسایه‌ها متوجه یک ماجرای عجیب شدند. آنها مردی را دیدند که با ورود به حیاط خانه همسایه، قصد داشته از داخل جاکولری که روی یکی از پنجره‌های خانه نصب شده بود، عبور کرده و خودش را به داخل خانه برساند که میان میله‌های فلزی آن گیر کرده و گرفتار شده بود. کسی مرد جوان را نمی‌شناخت و شواهد از این حکایت داشت که وی یک سارق است و در این شرایط ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شد. تیمی از مأموران کلانتری به‌همراه آتش‌نشانان راهی این محل شدند و بعد از ورود به داخل خانه مورد نظر توانستند این مرد را از میان میله‌های فلزی بیرون بکشند و نجات دهند. او اعتراف کرد که به قصد سرقت وارد این خانه شده و تصور می‌کرده که می‌تواند به‌راحتی از داخل جاکولری عبور کند و خودش را به داخل خانه برساند اما در آنجا گرفتار شده بود. این مرد توسط مأموران بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

ارسال نظر