زمان مطالعه: 2 دقیقه

زمین پژو و تویوتا را بلعید + عکس

نشست زمین در پارکینگ یک ساختمان مسکونی موجب فرو رفتن چرخ های دودستگاه خودرو سواری در حفره ایجاد شده در کف پارکینگ شد.
24 دی 1399
شناسه : 71520
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71520
1005+
بالا
نشست زمین در پارکینگ یک ساختمان مسکونی موجب فرو رفتن چرخ های دودستگاه خودرو سواری در حفره ایجاد شده در کف پارکینگ شد.

حادثه 24 - نشست زمین در پارکینگ یک ساختمان مسکونی موجب فرو رفتن چرخ های دودستگاه خودرو سواری در حفره ایجاد شده در کف پارکینگ شد.

در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 102 به همراه گروه امداد و نجات 3 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 06:02 دقیقه صبح امروز به محل حادثه دربلوار فردوس شرق، خیابان سلیمی جهرمی، کوچه موسی طاهررهسپار شدند.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود در مورد جزئیات این حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه بود که به یکباره بخشی از کف پارکینگ در طبقه منفی یک این ساختمان فروکش کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه، چرخ های دو دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا و تویوتا که در کنار هم و داخل این پارکینگ پارک بودند به داخل حفره ایجاد شده، فرورفت و این خودروها در محل فروکش گرفتار شدند.

این مدیر عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت پس از کشیدن نوار هشدار در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و جرثقیل های دستی هر دو خودرو را از چندین قسمت مهار کردند.

دیبا با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش 4 ساعته هر دو وسیله نقلیه را از محل فروکش پارکینگ خارج کردند.

ارسال نظر