زمان مطالعه: 2 دقیقه

عوامل انتشار کلیپ هنجارشکنانه در کرمانشاه دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود، خبر داد.
22 دی 1399
شناسه : 71434
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71434
432+
بالا
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: طی چند روز گذشته با انتشار کلیپی دستگیری عوامل انتشار کلیپ هنجارشکنانه در کرمانشاههنجارشکنانه در شبکه‌های اجتماعی که میان شهروندان کرمانشاهی بازتاب منفی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، افراد مرتبط با تهیه این کلیپ ساختارشکنانه را شناسایی و اقدام لازم برای دستگیری این افراد پس از هماهنگی با مقامات قضایی انجام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین رابطه خواننده، بازیگر، سفارش دهنده و کارگردان این کلیپ به همراه مدیر تالار پذیرایی که کلیپ در آن ضبط شده بود و عامل انتشار دهنده کلیپ در فضای مجازی دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری یاداور شد: همچنین پلمب تالار محل ضبط و مسدود سازی پیجی که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود از دیگر اقدامات پلس امنیت عمومی در این رابطه بود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه اقدام‌ها و رفتار‌های خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

ارسال نظر