زمان مطالعه: 3 دقیقه

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه فروش خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی در جنت آباد خبر داد و گفت: متهم با افتتاح دفتر فروش خودرو از خریداران ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
20 دی 1399
شناسه : 71322
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71322
326+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی در جنت آباد خبر داد و گفت: متهم با افتتاح دفتر فروش خودرو از خریداران ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 حادثه 24 -رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی در جنت آباد خبر داد و گفت: متهم با افتتاح دفتر فروش خودرو از خریداران ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای ، در تشریح این خبر، بیان داشت: تعدادی از شهروندان به  کلانتری  ۱۳۸ جنت آباد مراجعه و در اظهارات مشابه اعلام کردند، برای خرید خودرو به  نماینده فروش یکی از خودرو سازان  مراجعه و پس از واریز مبالغی، در موعد تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه و متوجه بسته شدن نمایندگی شدیم و به دنبال آن مشخص شد که نمایندگی صوری بوده است.

وی عنوان کرد: عوامل تیم عملیات  کلانتری جنت آباد با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، مدیر نمایندگی، یکی از مجرمان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان  شرکت های مختلف در سطح کشور افتتاح و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه وی در محدوده جنت آباد شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به کلانتری جنت آباد انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم  بیش از ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سیم کارت کشف شد، افزود: وی در بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به جرایم خود، معترف شد با درج آگهی های متعدد با نام و عناوین جعلی، پس از جلب اعتماد شهروندان با ارائه مدارک جعلی  اعتماد شهروندان  را جلب و  پس دریافت وجه بابت فروش خودرو، در زمان مقرر نمایندگی را تخلیه و خط تلفن خود را خاموش می کردم.

 سرهنگ موقوفه ای از شناسایی ۱۹۵ شاکی  در این پرونده خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظر