زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعتراف موبایل قاپ گلوبندگ به 25 فقره سرقت

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در خیابان های شلوغ گلوبندک قاپ زنی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.
15 دی 1399
شناسه : 71172
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71172
283+
بالا
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در خیابان های شلوغ گلوبندک قاپ زنی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.

حادثه 24 - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در خیابان های شلوغ گلوبندک قاپ زنی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ  دوستعلی جلیلیان   در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت گوشی های تلفن همراه به روش قاپ زنی در محدوده بازار تهران و خیابان های شلوغ این محدوده،  بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری  قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه  تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار  موفق شدند روز گذشته سارق را هنگام قاپ زنی مشاهده  و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز  وی را دستگیر و به کلانتری بازار انتقال دهند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه از متهم ۸ دستگاه تلفن همراه کشف شد، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با  همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در ادامه بازجویی های پلیسی به  ۲۵ فقره قاپ زنی با پرسه زنی در محدوده بازار به ویژه محله گلوبندگ معترف و تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.

وی در پایان  از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.

ارسال نظر