زمان مطالعه: 3 دقیقه

ظاهر عجیب نیمار در جشن سال نو میلادی

نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بالاخره جشن سال نو میلادی را برگزار کرد اما نه با ۵۰۰ نفر مهمان با تعداد کمی از دوستانش و در کنار خانواده اش که در ادامه می بینید.
13 دی 1399
شناسه : 71094
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71094
1069+
بالا
نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بالاخره جشن سال نو میلادی را برگزار کرد اما نه با ۵۰۰ نفر مهمان با تعداد کمی از دوستانش و در کنار خانواده اش که در ادامه می بینید.

حادثه 24 - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بالاخره جشن سال نو میلادی را برگزار کرد اما نه با ۵۰۰ نفر مهمان با تعداد کمی از دوستانش و در کنار خانواده اش که در ادامه می بینید.

سال نو میلادی ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که با جنجال همراه شده بود با تعداد کمی مهمان در خانه لاکچری اش در برزیل برگزار شده است.

نیمار و خانواده اش

نیمار آغاز سال جدید را در کنار خانواده و دوستان خود جشن گرفت. نیمار برای تعطیلات سال نوی میلادی به برزیل برگشته است. حواشی زیادی پیرامون جشن ۵۰۰ نفری نیمار در ویلای مجلل او به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

ستاره برزیلی در واکنش به این حواشی، توضیح داد که تعداد افراد حاضر در این جشن، ۵۰۰ نفر نیست و فقط خانواده و دوستان نزدیک او دعوت شده اند. ضمنا از همه تست کرونا گرفته شده است.

نیمار همچنین با انتشار تصاویری از خود در اینستاگرام، آغاز سال ۲۰۲۱ را تبریک گفت: سال نو مبارک؛ امیدوارم سال ۲۰۲۱، برکت را به زندگی ما بیاورد. بابت همه چیز از خانواده، دوستان و هواداران خود ممنونم.

واکنش نیمار به اتهام بزرگ اخیر

همیشه شایعات و اخبار زیادی در مورد علاقه نیمار به برگزاری مهمانی های بزرگ و پرجمعیت وجود دارد و بسیاری معتقدند این ویژگی نیمار موفقیت های فوتبالی او را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد نقض شدید پروتکل های بهداشتی از سوی نیمار و برگزاری یک مهمانی ۵۰۰ نفره از سوی این ستاره برزیلی مطرح شده است.

نشریات بزریلی اخیرا مدعی شدند نیمار در آستانه سال جدید در ریودوژانیرو دست به تخلف بزرگی زده و مهمان های زیادی را به عمارت مجلل خود دعوت کرده است.

این تخلف مورد اعتراض مقامات محلی قرار گرفته و حتی ممکن است این نقض قوانین برای نیمار دردسرساز شود. اما اخیرا وکلای این بازیکن این اخبار را تکذیب کرده اند و خود نیمار نیز تصویری از خود در حال انجام تست کرونا و درواکنش به این شایعات منتشر کرده و نوشته است: این پنجاهمین تست من بود”

گفتنی است نیمار آغاز سال جدید را با دوستان و خانواده خود در برزیل جشن گرفته است.

ارسال نظر