زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی از واحدهای صنفی با لباس پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از واحدهای صنفی اخاذی می کرد.
10 دی 1399
شناسه : 71011
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/71011
1652+
بالا
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از واحدهای صنفی اخاذی می کرد.

 حادثه 24 - رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از واحدهای صنفی اخاذی می کرد.

سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی به پلیس امنیت عمومی که شخصی با مراجعه به برخی واحدهای صنفی خود را به عنوان مامور این یگان و همچنین نماینده تعزیرات حکومتی معرفی و به بهانه حل مشکل‌شان قصد اخاذی از آنها را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش رسیدگی فوری به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و همسرش که با وی همدست بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، تعدادی گوشی تلفن همراه و تبلت، لباس نظامی، یک قبضه تفنگ بادی و ... کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان از معرفی کلاهبردار و همدستش به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

ارسال نظر