زمان مطالعه: 2 دقیقه

١٣٠ سارق، مالخر و فروشنده مواد مخدر در طرح امنیت محله محور زمینگیر شدند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور خبر داد.
08 دی 1399
شناسه : 70942
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70942
366+
بالا
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور خبر داد.

 حادثه 24 - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در اجرای دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور اظهار کرد: در ادامه طرح های ارتقاء امنیت در پایتخت، دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور توسط کلانتری های سرکلانتری هفتم انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۳۰نفر از سارقان، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچی در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این افراد ۱۲۰۰ عدد اموال مسروقه کشف شده است.

سرکلانتر هفتم  پایتخت با بیان اینکه ۱۷دستگاه خودرو، ۳۵ موتور سیکلت، دو و نیم میلیارد تومان از اموال مردم، از جمله کشفیات پلیس است گفت: در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور سه نفر قاچاقچی اموال قاچاق نیز دستگیر شدند که از این افراد هفت میلیارد ریال اموالی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

سرکلانتر هفتم اظهار کرد: ٥٦ سارق و مالخر در این طرح دستگیر شدند که از آن ها، دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اموال سرقتی کشف و ضبط شده است.

وی گفت: همچنین در اجرای این طرح ۶۳ نفر خرده فروش و توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیر شدند و از  این افراد ۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

ارسال نظر