زمان مطالعه: 3 دقیقه

پایان جستجو در ارتفاعات تهران+ اسامی جان‌باختگان و تصاویر غم انگیز خانواده‌های جان‌باختگان

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت از پایان عملیات جست‌وجو در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت: تمام افرادی که بنا به اظهارات خانواده‌ها و دوستانشان مفقود شده بودند پیدا شدند که هویت همگی آنها هم مشخص است.
07 دی 1399
شناسه : 70914
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70914
534+
بالا
فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت از پایان عملیات جست‌وجو در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت: تمام افرادی که بنا به اظهارات خانواده‌ها و دوستانشان مفقود شده بودند پیدا شدند که هویت همگی آنها هم مشخص است.

حادثه 24 - فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت از پایان عملیات جست‌وجو در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت: تمام افرادی که بنا به اظهارات خانواده‌ها و دوستانشان مفقود شده بودند پیدا شدند که هویت همگی آنها هم مشخص است.

سرهنگ محمد مقدسی فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از روز گذشته مأموران یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت برای پیدا کردن کوهنوردانی که براساس اعلام خانواده‌هایشان از روز ریزش بهمن مفقود شده بودند به مجموعه توچال و دیگر ارتفاعات شمالی تهران مراجعه کردند.

وی افزود: همان‌طور که روز قبل اعلام کردیم، محل دو نفر از کوهنوردان که بنا بر اظهارات خانواده‌هایشان در موقعیت دارآباد مفقود شده بودند، پیدا شد اما با توجه به تاریک شدن و سردی بیش از حد هوا عملیات جست‌وجو به امروز موکول شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت توضیح داد: امروز مأموران یگان پلیس کوهستان برای پیدایش اجساد به دارآباد رفتند و پیکر دو کوهنورد دیگر را پیدا کردند که البته هویت آنها مشخص است.

سرهنگ مقدسی گفت: اسامی این دو کوهنورد که با همدیگر نسبت فامیلی هم دارند (پسرعمو) افسل ثابت‌قدم فرزند پرویز متولد ۶۲ و مهدی ثابت‌قدم فرزند تراب متولد ۷۴ است.

وی افزود: در ارتفاعات کلکچال در محدوده مگس‌چال یک کوهنورد دیگر هم پیدا شد که اسماعیل جلیله‌وند نام دارد. با این احتساب تعداد فوتی‌ها به ۱۲ نفر می‌رسد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: در مجموع اسامی اجسادی که عوامل یگان پلیس کوهستان پیدا کردند به شرح ذیل است:

محمد محمدی فرزند حسین

هادی بهادری

یحیی انصاری فرزند جواد

اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز

کوروش کاشفیان فرزند احمد

اصغر کنعانی فرزند احمد

امیرهوشنگ سرآبادی

علیرضا قاضی زاهدی

افسل ثابت‌قدم فرزند پرویز 

مهدی ثابت‌قدم فرزند تراب 

اسماعیل جلیله‌وند

سیدمصطفی فاطمی شغل دندانپزشک

سرهنگ مقدسی افزود: عملیات جست‌وجو به پایان رسید و تمام افرادی که بنا به اظهارات خانواده‌ها و دوستانشان مفقود شده بودند، پیدا شدند اما عملیات انتقال این افراد به پایین ارتفاعات هنوز ادامه دارد.

ارسال نظر