زمان مطالعه: 1 دقیقه

توئیت ریحانه پارسا درباره ابتلایش به سرطان رحم

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که پس از رسیدن به شهرت از کشور مهاجرت کرده بود با انتشار توئیتی از احتمال ابتلایش به سرطان خبر داد.
07 دی 1399
شناسه : 70889
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70889
12409+
بالا
ریحانه پارسا بازیگر جوانی که پس از رسیدن به شهرت از کشور مهاجرت کرده بود با انتشار توئیتی از احتمال ابتلایش به سرطان خبر داد.

حادثه 24 - ریحانه پارسا بازیگر جوانی که پس از رسیدن به شهرت از کشور مهاجرت کرده بود با انتشار توئیتی از احتمال ابتلایش به سرطان خبر داد.

ریحانه پارسا بازیگر جوان کشورمان که پس از یک دوره کوتاه بازیگری به شهرت رسید و بازی در فیلم پدر وی را به اوج محبوبیت رساند با مهاجرت از کشور سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. کارهای عجیب و غریب ریحانه پارسا همانند ازدواج جنجالی و کوتاه مدت ریحانه پارسا با مهدی کوشکی؛ ماجرای دعوای ریحانه پارسا با حامد بهداد وی را بر سر زبان ها انداخت. شب گذشته ریحانه پارسا با انتشار یک توئیت خبر از احتمال ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد. حال اینکه آیا ریحانه پارسا سرطان دارد؟ ماجرای بیماری سرطان ریحانه پارسا چیست؟ ریحانه پارسا سرطان گرفت؟ در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا آخرین وضعیت جسمانی ریحانه پارسا بازیگر را بررسی کنیم. ریحانه پارسا بازیگر جوان مهاجرت کرده از کشور با انتشار توئیتی از قوی بودن خود در مبارزه با سرطان خبر داده است که جزئیات بیماری ریحانه پارسا بازیگر و بیوگرافی و جنجال های اخیر وی را می توانید در ادامه خبر بخوانید.

ارسال نظر