زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل جوان 23 ساله پس از 4 ماه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از چهار ماه تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
03 دی 1399
شناسه : 70800
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70800
1269+
بالا
فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از چهار ماه تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از چهار ماه تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنب سرهنگ محمد باقر سلگی درباره جزئیات این قتل اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع فردی در مرداد سال جاری، یک جوان ۲۳ ساله با سلاح سرد به قتل رسید و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل، متواری شده است.

وی افزود: قاتل سابقه دار با جابجایی و تغییر مخفیگاه خود، امکان دسترسی ماموران را سخت کرده بود ولی کارآگاهان با اقدامات تخصصی و پلیسی، دامنه فعالیت را بیشتر کرده تا اینکه سرانجام با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی مرکز استان و با اخذ نیابت قضائی مخفیگاه او شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: بعد از ۲ شبانه روز تعقیب و مراقبت توسط ماموران در محل مورد نظر که در یکی از استان های مرکزی کشور بود، سرانجام روز گذشته قاتل متواری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و برای رسیدگی قانونی به پلیس آگاهی ملایر انتقال یافت.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی، متهم به قتل حوان ۲۳ ساله به علت اختلافات مالی و خانوادگی اعتراف کرد که در این زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل مستندات قانونی، قاتل تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظر