زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرد بی خانمان مدل شد + تصاویر

مرد بی خانمان برزیلی پس از رفتن به آرایشگاه و انتشار تصاویرش تبدیل به مرد جذابی شد و توانست پس از ۱۰ سال خانواده اش را ملاقات کند.
03 دی 1399
شناسه : 70772
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70772
1124+
بالا
مرد بی خانمان برزیلی پس از رفتن به آرایشگاه و انتشار تصاویرش تبدیل به مرد جذابی شد و توانست پس از ۱۰ سال خانواده اش را ملاقات کند.

حادثه 24 - مرد بی خانمان برزیلی پس از رفتن به آرایشگاه و انتشار تصاویرش تبدیل به مرد جذابی شد و توانست پس از ۱۰ سال خانواده اش را ملاقات کند.

به نقل از دیلی میل،  جواو کوئلیو گویمارس  ۴۵ ساله برای ده سال خانه و خانواده اش را به خاطر فقر ترک کرده بود و پس از ده سال با انتشار تصاویرش خانواده وی موفق به پیدا کردنش شدند.

به گفته خواهر و مادر  جواو  آین اتفاق یک معجزه بود زیرا در تمام این سالها آنها و پلیس تصویر می کردند که او مرده و هیچ رید از وی پیدا نکرده بودند.

به گفته  جوا  صاحب یک مغازه لباس مردانه و کارمندان اش از وی درخواست کرده بودند تا ریش ها و موهایش را تراشیده و لباس مرتبی بپوشد او نیز به توصیه آنها عمل کرده و صاحب مغازه از او عکس های زیبایی گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده و همین موضوع سبب شد تا خانواده اش دوباره او را پیدا کنند.

صاحب مغازه لباس مردانه در این باره گفت: من و هم کارانم تصمیم گرفتیم او را تمیز کرده و لباس های جدیدی بر تنش کنیم همه کارها دو ساعت زمان برد اما نتیجه غافلگیر کننده بود  جوا  تبدیل به مدلی جذاب شده و همه ما را شگفت زده کرده بود به همین دلیل تصاویرش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم. الان زمان کریسمس است و هدف ما در ابتدا این بود که نشان دهیم با کمترین چیزها می توان تحولی بزرگ بوجود آورد اما با انتشار تصاویر  جوا  مادر و خواهر وی پس از ده سال بی خبری متوجه شدند که  او زنده است و او را پیدا کردند. اما با وجودیکه خانواده  جوا  خواهان بازگشت وی به خانه شدند او درخواستشان را نپذیرفت و گفت زندگی به شکل یک بی خانمان برایش آزادی است .

 

ارسال نظر