زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری با ترفند فروش داروی کرونا

رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش دارو‌های مکمل درمان کرونا می‌کرد، خبر داد.
02 دی 1399
شناسه : 70736
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70736
249+
بالا
رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش دارو‌های مکمل درمان کرونا می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش دارو‌های مکمل درمان کرونا می‌کرد، خبر داد.

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: در پی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا زنجان مشخص شد شخصی با فعالیت در یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی فروش داروی مکمل درمان کرونا، اقدام به کلاهبرداری شهروندان می‌کند .

سرهنگ محمدعلی آدینه لو  ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه واکسن و داروی درمان قطعی کرونا در کشور کشف و تولید نشده، افزود: شهروندان به تبلیغات گسترده در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را از طریق رسانه ملی و جراید معتبر دنبال کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر