زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشف 2 فقره جنایت خانوادگی در هرمزگان / قاتلان در کمتر از 72 ساعت دستگیر شدند

با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان 2 فقره قتل عمد مسلحانه به دلیل اختلافات خانوادگی کشف و قاتلان در کمتر از 72ساعت دستگیر شدند.
02 دی 1399
شناسه : 70731
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70731
589+
بالا
با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان 2 فقره قتل عمد مسلحانه به دلیل اختلافات خانوادگی کشف و قاتلان در کمتر از 72ساعت دستگیر شدند.

حادثه 24 - با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان 2 فقره قتل عمد مسلحانه به دلیل اختلافات خانوادگی کشف و قاتلان در کمتر از 72ساعت دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 از قتل 2 نفر و همچنین مجروح شدن یک نفر دیگر بر اثر تیراندازی در یکی از محلات بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی منسجم و با حضور و هدایت عملیاتی رئیس پلیس آگاهی استان به جهت حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل و کارشناسی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با انجام تحقیقات میدانی مأموران حاضر در صحنه از شاهدان عینی مشخص شد افرادی به منزل مقتول یورش برده و با اسلحه کلت کمری 2 نفر را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را نیز با شلیک گلوله مجروح کرده اند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: از آنجایی که متهمان با 2 خودرو پژو 405 به درب منزل مقتولان مراجعه کرده بودند سریعا با هماهنگی عوامل انتظامی شهرستان بندرعباس یکی از خودروها در ورودی شهر به همراه 4 سرنشین شناسایی و سرنشینان آن طی عملیاتی پلیسی دستگیر و جهت ادامه تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مأموران با بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی و شیوه های پلیسی مخفیگاه 3 نفر دیگر از قاتلان که به یکی از استان های مجاور متواری شده بودند را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی اکیپی از مأموران جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه برابر اظهارات متهمان علت قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و 4 فشنگ جنگی کشف و دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر