زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات زورگیری 14 کیلو طلا توسط زورگیران قمه به دست

زورگیران خشن که در جریان سرقتی خشن موفق شده بودند 14 کیلو طلا را سرقت کنند در بازجویی ها جزئیات بیشتری از سرقت های شان را بازگو کردند.
30 آذر 1399
شناسه : 70631
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70631
594+
بالا
زورگیران خشن که در جریان سرقتی خشن موفق شده بودند 14 کیلو طلا را سرقت کنند در بازجویی ها جزئیات بیشتری از سرقت های شان را بازگو کردند.

حادثه 24 - زورگیران خشن که در جریان سرقتی خشن موفق شده بودند 14 کیلو طلا را سرقت کنند در بازجویی ها جزئیات بیشتری از سرقت های شان را بازگو کردند.

مرد جوانی که از بانک 9میلیون تومان پول نقد گرفته بود، وقتی متوجه شد که سارقان در تعقیب او هستند برای فرار از دست آنها وارد مغازه‌ای در خیابان بنی هاشم شد اما زورگیران قمه به‌دست وارد مغازه شدند و در جدال با طعمه‌شان با تهدید قمه، پاکت پر از پول را سرقت کردند. دو زورگیر خشن که ماسک به‌صورت داشتند پس از سرقت سوار بر موتورهایشان که پلاکش را مخدوش کرده بود شدند و پا به فرار گذاشتند اما مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران با بررسی‌های تخصصی خیلی زود موفق شدند آنها را دستگیر کنند. این سارقان، افرادی بودند که علاوه بر زورگیری 9میلیونی، یک طلافروش کیفی را تعقیب کرده و 14کیلو طلای او را هم سرقت کرده بودند. گفت‌وگو با یکی از آنها را بخوانید.

باندتان چند نفره است؟

من عضو اصلی هستم. باندمان 6نفره است اما معمولا 4نفر اصلی مان می‌رفتیم سرقت.

از شگردتان بگو.

ما موبایل قاپیم یعنی اکثرا گوشی قاپی می‌کنیم. اما دو مورد هم کیف‌قاپی داشتیم. یکی طلافروش بود و دیگری همان مردی که در خیابان بنی هاشم از او سرقت کردیم و از بخت بدمان فیلمش منتشر شد.

آنها را چطور به دام انداختید؟

با موتور بودیم و در خیابان می‌گشتیم تا طعمه‌ای برای سرقت گوشی‌اش پیدا کنیم. همان لحظه مالباخته را دیدیم که از پله‌های بانک پایین می‌آمد و یک پاکت هم در دستش بود. آرم بانک روی پاکت بود و کاملا مشخص بود که داخلش پول است. به همین دلیل به سمتش هجوم بردیم تا پاکت پول را سرقت کنیم. او با دیدن ما وارد مغازه شد و ما هم به‌دنبالش رفتیم و با تهدید سرقت را انجام دادیم. مالباخته دوم هم طلافروش کیفی بود که از بازار تا صادقیه تعقیبش کردیم و در فرصتی مناسب به سمتش حمله ور شدیم و کیف پر از طلایش را دزدیدیم.

چند وقت است که سرقت می‌کنید؟

حدود 3ماهی می‌شود. من پیش از این 5بار به زندان رفته‌ام و می‌خواستم دور سرقت را خط بکشم اما مادرم مریض است و برای تأمین هزینه درمان او دوباره دست به سرقت زدم.

ارسال نظر