زمان مطالعه: 2 دقیقه

از شکست عشقی تا سرقت دریچه های فاظلاب

در میان متهمانی که در طرح امنیت محله محور دستگیر شده‌اند، پسری جوان اتهامش سرقت دریچه‌های فاضلاب است. او می‌گوید شکست عشقی باعث شد تا معتاد و درنهایت سارق شود.
26 آذر 1399
شناسه : 70500
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70500
330+
بالا
در میان متهمانی که در طرح امنیت محله محور دستگیر شده‌اند، پسری جوان اتهامش سرقت دریچه‌های فاضلاب است. او می‌گوید شکست عشقی باعث شد تا معتاد و درنهایت سارق شود.

حادثه 24 - در میان متهمانی که در طرح امنیت محله محور دستگیر شده‌اند، پسری جوان اتهامش سرقت دریچه‌های فاضلاب است. او می‌گوید شکست عشقی باعث شد تا معتاد و درنهایت سارق شود.

سرقت‌ها را چطور انجام می‌دادی؟

شب‌ها سوار بر وانت به خیابان‌ها می‌رفتم. جایی را پیدا می‌کردم که دوربین مداربسته اطرافش نباشد. 2 لایه ماسک می‌زدم و بعد دریچه‌های فاضلاب را با آچار و پیچ‌گوشتی باز می‌کردم.

با آنها چه می‌کردی؟

در جنوب تهران به ضایعات جمع‌کنی‌ها می‌فروختم. بستگی داشت به وزنش. هر کدام از آنها را از 200هزارتومان به بالا می‌فروختم.

هر شب سرقت می‌کردی؟

معمولاً هر شب سرقت می‌کردم ؛ شبی 2 یا 3سرقت.

چه شد که سرقت دریچه‌های فاضلاب را انتخاب کردی؟

داستانش جالب است. یک شب که خمار بودم و در خیابان پرسه می‌زدم تا کسی را پیدا کنم و پولی از او قرض بگیرم و مواد بخرم ناگهان پایم گیر کرد به دریچه فاضلاب و زمین خوردم. همزمان دریچه هم از جایش بلند شد. آن را برداشتم که ببینم ضایعات جمع‌کن‌ها آن را می‌خرند. اتفاقاً یکی از آنها خرید و با پول آن مواد خریدم. به این ترتیب ایده سرقت به ذهنم خطور کرد.

چند وقت است که معتادی؟

این هم ماجرا دارد. راستش شکست عشقی خوردم. دختر همسایه مان را می‌خواستم اما مادرم مخالف این ازدواج بود تا اینکه شنیدم او ازدواج کرده است. همین باعث شد معتاد شوم و درنهایت هم سرنوشتم به اینجا کشیده شد.

ارسال نظر