زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ تلخ پدر و پسر اراکی در خانه اجاره ای

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ پدر و پسری بر اثر گاز گرفتگی در منطقه مهریان یاسوج خبر داد.
23 آذر 1399
شناسه : 70382
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70382
705+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ پدر و پسری بر اثر گاز گرفتگی در منطقه مهریان یاسوج خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ پدر و پسری بر اثر گاز گرفتگی در منطقه مهریان یاسوج خبر داد.

محمد رستمی گفت: شنبه شب گزارشی از عوامل اورژانس مبنی بر احتمال مرگ ۲ نفر در ساختمانی در منطقه گردشگری مهریان یاسوج دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند که به در منزل قفل شده برخورد کردند که با شکستن قفل در، وارد منزل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: به محض ورود با جنازه مرد ۴۵ ساله و جوان ۲۰ ساله برخورد کردیم که جنازه‌ها همراه با تیم اورژانس و نماینده پزشکی قانونی منتقل شد.

رستمی افزود: نماینده پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر نیز در محل حادثه حضور پیدا کرد با این حال شواهد و قرائن نشان از گاز گرفتگی پدر و پسر می‌دهد.

وی ادامه داد این پدر و پسر اراکی بوده که در کار‌های ساختمانی فعالیت داشته اند و ساختمان محل حادثه را به صورت اجاره‌ای در اختیار داشتند.

به گفته شاهدان عینی این پدر و فرزند از عصر روز جمعه که وارد ساختمان شدند تا ظهر شنبه از خانه خارج نشدند که همین باعث نگرانی همسایگان شد و به همین علت موضوع را به اورژانس گزارش دادند.

ارسال نظر