زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعتراف سارقان غیر بومی در ایلام به 70 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد.
23 آذر 1399
شناسه : 70377
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70377
397+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  علی مهری  اظهار  کرد: در پی افزایش وقوع سرقت های منزل و طلاجات  در مناطق مختلف شهر ایلام ، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند اعضای باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای را که در قالب 2 گروه 4 نفره فعالیت می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی آنها را در استان های مرکزی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 2 دستگاه خودرو سواری که متهمان با استفاده از آنها سرقت می کردند نیز توقیف شده است، تصریح کرد: این باند حرفه ای اعمال مجرمانه خود را در استان ها و شهر های مختلف کشور و بین ساعت های 7 غروب تا 11 شب انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 70 فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلاجات، وجه نقد ، اشیاء قیمتی و ... اعتراف کردند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه تعدادی اقلام مسروقه به ارزش 30 میلیارد ریال از سارقان کشف شده، گفت: مالباختگان با ورود به سامانه نما  با نشانی www.polici.ir می توانند با کدی که پلیس در اختیار آنها قرار میدهد و با شناسائی اموال مسروقه خود و ارائه مدارک آن را از پلیس آگاهی تحویل بگیرند.

 وی در پایان به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 و یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع رسانی کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر