زمان مطالعه: 4 دقیقه

گربه ترسناک رونالدو شبیه کدام بازیکن رئال است + تصاویر

کریس رونالدو یک گربه خاص از نژاد اسفینکس دارد که متعلق به نامزدش جورجینا است، این گربه 2600 پوندی چندی پیش زیر ماشین رفت و رونالدو مجبور شد برای بازتوانی گربه او را به اسپانیا بفرستد
17 آذر 1399
شناسه : 70206
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/70206
10945+
بالا
کریس رونالدو یک گربه خاص از نژاد اسفینکس دارد که متعلق به نامزدش جورجینا است،  این گربه 2600 پوندی چندی پیش زیر ماشین رفت و رونالدو مجبور شد برای بازتوانی گربه او را به اسپانیا بفرستد

حادثه 24 -  کریس رونالدو یک گربه خاص دارد که متعلق به نامزدش جورجینا می باشد و به بی مو مشهور است و آنها اسم او را په په گذاشته اند.

ستاره پرتغالی برای حیوانات خانگی اش نیز یک شرایط خاص برای نگهداری در نظر گرفته و گربه وی که از نوع نادر می باشد و به بی مو مشهور است متعلق به نامزد این فوتبالیست می باشد.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، به همراه نامزدش جورجینا رودریگز یک گربه‌ به نام  په په  از نژاد اسفینکس دارد که این نوع از گربه‌ها به  گربه بی مو  شهرت دارند چرا که در شکل ظاهری به نظر می رسد که مو ندارد هر چند که در حقیقت مو دارد! پیش‌تر تصاویری از تخت خواب لاکچری این گربه منتشر شده بود اما این گربه چقدر می‌ارزد؟

این حیوان خانگی که از نژاد گربه اسفنیکس است، در میان عوام به گربه بی مو معروف شده. قیمت این نژاد از گربه‌ها که به طور اختصاصی گربه‌ی کریستیانو رونالدو نیز هست، چیزی حدود ۲,۶۰۰ پوند است. این نوع از گربه‌ها به داشتن رفتاری برونگرا معروف هستند.

در زمانی که کریستیانو رونالدو به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه بود، نامزدش با انتشار تصویری از این گربه بی مو، چهره‌ی اخمو و نسبتا ترسناکی از آن را در دوری از نامزدش به نمایش گذاشت!

کریستیانو رونالدو، و دوست دخترش جورجینا رودریگز صاحب یک گربه شدند که روزنامه نگاران آن وحشتناک ترین گربه دنیا نام نهادند. به گزارش اسپوتنیک، این عکس در صفحه اینستاگرام قرار داده شده است.

 

قیمت دقیق گربه رونالدو چقدر است

بر طبق اطلاعات نشریه سان، این گربه از نژاد اسفینکس برای رونالدو ۲۶۰۰ پوند هزینه برداشت. در سال 2021 گربه 2600 پوندی (184 میلیون تومانی) کریستیانو رونالدو پس از برخورد با یک ماشین در آستانه مرگ قرار گرفت. حیوان خانگی طاس اسفینکس که ظاهر ترسناکی داشت، پس از فرار از خانه مجلل تورین که رونالدو با دوست دخترش در آن زندگی می کرد و تصاویرش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشتند زیر گرفته شد.

جورجینا رودریگز، مدل و اینفلوئنسر، از ناراحتی خانواده‌اش پس از این حادثه صحبت کرد و فاش کرد که آنها حیوان مورد علاقه‌شان را به اسپانیا فرستاده‌اند تا با خواهرش ایوانا پس از مدتی در مراقبت‌های ویژه بهبود پیدا کنند.

اسم گربه رونالدو چیست؟ شباهت به په په

نام این گربه په په است که به نظر می رسد رونالدو این نام را از نام هم تیمی برزیلی و پرتغالی‌الاصل و هم تیمی سابق خود در رئال مادرید برگرفته باشد. گفته شد که رونالدو  با جت شخصی گربه اش را  برای ادامه توانبخشی به مادرید برده است.

این گربه بی مو، کمی بیشتر از دو سال قبل از تصادف، به جمع خانواده کریستیانو رونالدو اضافه شد.

گربه های اسفینکس بسیار گران هستند زیرا اصیل هستند و به سختی پیدا می شوند. آنها به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین و دوستانه ترین حیوانات خانگی محسوب می شوند که با بچه ها و همچنین سایر حیوانات خانگی خوب ارتباط می گیرند

اگرچه نام آنها مصری است، منشا این نژاد در کانادا در دهه شصت آغاز شد، زمانی که یک بچه گربه جهش یافته بدون مو به نام  Prune در میان یک بستر معمولی پشمالو متولد شد.

منتقدان آنها را به عنوان موجودات عجیب غریبی می دانند که به سختی می شود نام گربه بر روی آن ها گذاشت

به تازگی نامزد کریستیانو رونالدو تصویری از نوع پوشش و جایی که گربه‌ی او در آن می‌ خوابد را منتشر کرده که مشخص است یک تخت خواب لاکچری برای این گربه در نظر گرفته‌اند.

نام این گربه که همراه با کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش زندگی می‌کند،  په په  است. پپه در اصل گربه‌ جورجینا رودریگز است و در خانه کریستیانو رونالدو زندگی می‌ کند 

ارسال نظر